فیلم؛ فرار تروریست‌ها از هجوم ناگهانی ارتش سوریه

دوشنبه 18 آبان 1394 - 22:53

ریف لاذقیه (العالم) – استمرار عملیات ارتش سوریه در استان "لاذقیه" به از هم پاشیدگی تروریست‌ها و فرار آنان در عمده محورهای نبرد انجامید.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، ارتش با همکاری نیروهای هم پیمانش تپه های اطراف شهر "غمام" در شمال شرق ریف لاذقیه و کوه های استراتژیک اطراف آن را پاکسازی کرد.

یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار شبکه خبری "العالم" گفت، ارتش سوریه و نیروهای مردمی منطقه غمام را از گروه های تکفیری تروریستی پاکسازی کردند و ما اکنون مناطق اطراف غمام را پاکسازی می نماییم. 

گروه های تروریست هنگام فرار، کتاب های حاوی مطالب افراطی و نقشه های میادین مین اطراف شهر برای جلوگیری از پیشروی ارتش را به جا گذاشته و اقدام به آتش زدن و تخریب خانه های غیرنظامیان کردند.

یک فرمانده میدانی ارتش سوریه هم به العالم گفت: این شهربه خاطر قرار داشتن در مرکز مناطق حضور تروریست ها در شمال ریف لاذقیه و مابین شهرهای "سلمی" و "الربیعه"، اهمیت استراتژیک زیادی دارد.

یکی از نیروهای شرکت کنندگان در حمله نیز گفت؛ ما با همکاری تکاوران دریایی و عقاب های صحرا وارد شهر غمام شده، آن را پاکسازی کرده و اکنون مواضعمان را در آن تثبیت می کنیم. 

پس از عملیات رعد آسای ارتش سوریه و هماهنگی سطح بالای ارتش و همپیمانانش، شهر و کوه غمام به طور کامل آزاد و خسارات عظیمی به گروه های تروریستی وارد شده است.  

برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها