نابودی برج دیده بانی سعودی ها درجیزان +فیلم

سه شنبه 19 آبان 1394 - 14:02

العالم- ستاد اطلاع رسانی جنگی یمن فیلمی از هدف قرار دادن یکی از برج های دیده بانی سعودی ها در جیزان را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، این ستاد روز سه شنبه اعلام کرد که در ادامه حملات و درگیری ها در مناطق مختلف ، یگان های موشکی ارتش و کمیته های مردمی مواضع نیروهای سعودی را در جیزان در جنوب عربستان مورد هدف قراردادند که دراین میان یک برج دیده بانی آنان نیز نابود شد.

جیزان از شهرهای ساحلی کرانهٔ دریای سرخ است که در أقصی جنوب عربستان سعودی و در مرز حدودی کشوریمن واقع شده‌است. 

در شهر مارب مرکز یمن نیز نیروهای یمنی به موفقیت های نظامی تازه ای دست یافتند و 15 تروریست مزدور سعودی درحمله یمنی ها به یک کاروان آنان کشته و 20 نفر دیگر مجروح شدند.

نیروهای یمن همچنین حمله گسترده زمینی و تانک های تروریست ها به پایگاه العمری در شهر ذباب از توابع تعز را که با پشتیبانی هوایی گسترده سعودی ها همراه بود ، خنثی کردند.

از سوی دیگر سرکردۀ مزدوران سعودی در منطقه قطعبه واقع در استان الضالع، در عملیات پاکسازی این منطقه توسط ارتش یمن و کمیته های مردمی کشته شد.

منابع میدانی خبر دادند "صالح مسعد ریشان" سرکردۀ مزدوران سعودی در منطقۀ قطعبه، به همراه شماری از مزدوران گروه های "حزب الاصلاح، القاعده و داعش" کشته شد.

به نوشتۀ وبگاه "یمنی پرس" نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، منطقه قطعبه را از این عناصر که سعی داشتند امنیت و ثبات آن را به دستور متجاوزان سعودی بر هم بزنند، پاکسازی کردند و رویای چیرگیِ القاعده بر این منطقه را ناکام ساختند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها