نگرانی صهیونیستها از پیشرفت های علمی ایران

نگرانی صهیونیستها از پیشرفت های علمی ایران
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 13:27

پیشرفتهای ایران در زمینه تکنولوژی و علوم مختلف هوا فضا و سایبر، نگرانی صهیونیستها را به خاطر برتری علمی و تکنولوژی ایران در منطقه برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه تصریح کرد: "هرتسی هالیوی رئیس شعبه اطلاعات نظامی (امان) در گفتگو با روزنامه هآرتص تصریح کرد، شکاف تکنولوژی بین اسرائیل و ایران در حال از میان رفتن است."
تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات وی را در این باره پخش کرد.
هالیوی گفت: "از من سؤال شد آیا طی ده سال آینده بین ایران و اسرائیل جنگی رخ می دهد در پاسخ به این سؤال می گویم، از هم اکنون بین ما و ایران جنگی در زمینه تکنولوژی برقرار است.امروز کارشناسان فنی ما با کارشناسان فنی ایران در حال نبرد هستند."
وی افزود: "نبرد تکنولوژی بین ایران و اسرائیل در زمینه اطلاعات امنیتی و تولید جنگ افزارهای نظای پیشرفته و اقتدار نظامی است."
"نیر دفوری" گزارشگر مسائل راهبردی و نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "این مقایسه در زمینه هوا فضا و صنعت موشک و در زمینه سایبر صورت گرفته است."
وی خاطرنشان کرد: "ایران در این زمینه های پیشرفتهای بسیاری حاصل کرده و سعی دارد در زمینه پیشرفت این تکنولوژی با اسرائیل برابری کند. ما تنها یک یا دو گام در این زمینه از ایران سبقت داریم."
دفوری اظهار داشت: "آنها سعی دارند سایتهای امنیتی ما را در فضای سایبر هک کنند و ما هم در مقابل سعی می کنیم سایتهای آنها را هک کنیم."
وی ادامه داد: "میدان این جنگ در حال گسترش است.ایران استعدادهای درخشان در زمینه فیزیک و شیمی را شناسایی کرده و توانمندی آنها را بکار گرفته تا بوسیله آنها یک گام از دشمن پیشی بگیرد. دانشجویان اسرائیل در المپیادهای علمی بازنده می شوند در حالی که ایران پله های موفقیت را پشت سر می گذارد. ایرانیها سرمایه گذاری بسیاری را برای اینگونه برنامه ها انجام داده اند."
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها