توانایی ایرانی‌ها در جنگ سایبری صهیونیستها را نگران کرد

توانایی ایرانی‌ها در جنگ سایبری صهیونیستها را نگران کرد
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 14:43

مطبوعات رژیم صهیونیستی از عملیات هکرهای ایرانی در نفوذ به رایانه و امیل های فرماندهان بلندپایه ارتش، دانشمندان فیزیک و اتمی، برخی از سران دانشگاهی، مراکز پژوهشی و بخش بازرگانی این رژیم خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اینترنتی "رای الیوم" در گزارشی نوشت: به نظر می رسد که جنگ الکترونیک و سایبری بین ایران و اسرائیل این روزها به اوج خود رسیده است؛ به گونه ای که به نوشته روزنامه "هاآرتص"،  شماری از هکرهای ایرانی در دو سال گذشته رایانه فرماندهان بلندپایه ارتش اسرائیل، دانشمندان فیزیک و اتمی و برخی از مسئولان دانشگاهی، مراکز پژوهشی و بخش بازرگانی اسرائیل را هک کردند.  

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از شرکت "چاک پوینت" که متخصص در زمینه امنیت اطلاعات و رایانه می باشد، افزود: "کشف این موضوع درپی تحقیقات ویژه این شرکت با کمک مسؤولان آلمانی، هلندی و انگلیسی به منظور از کار انداختن نرم افزاری صورت گرفت که گروه هکرهای ایرانی از آن استفاده کرده است".   

این شرکت در گزارش خود افزود: "هکرهای ایرانی رایانه های بیش از 1600 هدف را علاوه بر (رایانه) یک سری از شخصیت ها و سازمانها در جهان عرب از جمله شخصیت هایی از خاندان آل سعود و دیپلمات های موجود در عربستان را هک کردند". 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: "جنگ الکترونیک میان ایران و آمریکا از یک سو و اسرائیل از سوی دیگر از طریق هک رایانه های دولتی و حساس در جریان است، و این جنگ میان واشنگتن، تل آویو و تهران تا مدتهای مدیدی ادامه خواهد یافت و عملیات سایبری و هک کردن میان آنان اخیرا به میزان زیادی افزایش داشته است."

روزنامه ها و نشریات بین المللی پیشتر درباره ویروسی نوشتند که رژیم صهیونیستی کوشید از آن برای جاسوسی علیه نامه نگاری ها و گفت و گوهای اتمی ایران با قدرتهای بزرگ در سوییس و وین استفاده کند.

پایگاه اینترنتی صهیونیستی "اناس و حواسیب" (مردم و رایانه) از اقدام هکرهای ایرانی در هک کردن پایگاه های اینترنتی صهیونیستی و سرقت اطلاعات حساس از آن سخن گفت.  

این پایگاه نوشت: "هکرهای ایرانی در سال گذشته صدها هدف را در اسراییل و خاورمیانه هک کردند. این حملات که توسط گروه (صهیونیستی) "ClearSky" کشف شد، از سال 2014 آغاز شده بود."

پژوهشگران گروه صهیونیستی "ClearSky" اسامی و پست های الکترونیک بیش از 550 هدف را اعلام کردند که 40 هدف از آن در رژیم صهیونیستی بود و این 40 هدف درباره پژوهش های خاورمیانه، ایران، روابط بین الملی، شرکت های امنیتی و طرف های دیگر فعالیت داشتند.      

برپایه این گزارش، ژنرال های احتیاط و پرسنل شرکت های مشورتی امنیتی و پژوهشگران دانشگاه "بار ایلان" و دانشگاه های دیگر نیز هدف قرار گرفته بودند.

پربیننده ترین خبرها