داعش مردم رمادی را به اعدام تهدید کرد

داعش مردم رمادی را به اعدام تهدید کرد
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 17:11

العالم ـ عضو شورای استان الانبار گفت که گروه تروریستی داعش، مردم رمادی را تهدید کرد در صورتی که پرچم های سفید به دست گیرند و از شهر خارج شوند و به نیروهای امنیتی بپیوندند، اعدام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " راجع برکات" امروز(چهارشنبه) گفت: داعش اهالی رمادی را به اعدام تهدید کرد در صورتی که پرچم های سفید به دست گیرند؛ و این درحالی است که این گروه تروریستی صدها خانواده را در داخل شهر محاصره کرده است.

به نوشته السومریه نیوز، عضو شورای استان الانبار خاطرنشان کرد که مردم رمادی پس ازتهدیدهای گروههای جنایتکار و تروریست، در ترس و وحشت بسر می برند. داعش صدها نفر از خانواده ها را در داخل رمادی در مناطق المعلب و بازار شهر به محاصره درآورده است.

به گفته یک منبع امنیتی، گروه تروریستی داعش از 6 ماه پیش تاکنون شهر رمادی را پس از درگیریهای شدید با نیروهای امنیتی به اشغال درآورد؛ داعش در این درگیریها با استفاده ازاهالی شهر به عنوان سپر انسانی، نیروهای امنیتی را وادار به عقب نشینی کرد.

ناظران سیاسی منطقه تاکید می کنند که گروه تروریستی داعش ساخته دست آمریکا و صهیونیست هاست و تفکر وهابی تکفیری افراطی را در دستور کار خود قرارداده ا ست ؛ تفکری که برخی کشورهای منطقه با ترویج آن سعی می کنند طرحهایی منطقه ای و بین المللی با هدف تقسیم منطقه به اجرا درآورند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها