جزئیات تازه درباره حملات مرگبار تروریستها در پاریس

شنبه 23 آبان 1394 - 07:34

منابع فرانسوی بامداد شنبه اعلام کردند، 3 نفر از تروریستهای مهاجم در پایتخت این کشور، پس از نزدیک شدن نیروهای امنیتی، خود را منفجر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "میشکل کادو" از مسؤولان پلیس پاریس فاش کرد، عملیات نیروهای پلیس در سالن کنسرت "باتاکلان" در پاریس بسیار دشوار بود، زیرا تروریستها کمربند انفجاری به تن داشتند.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع امنیتی تأکید کرد، 3 نفر از تروریستها پس از ورود نیروهای امنیتی به سالن کنسرت کمربندهای خود را منفجر کردند. 

تروریست چهارم نیز پس از آنکه به ضرب گلوله نیروهای پلیس مجروح شد، خودش را منفجر کرد.

* بیش از 120 کشته در انفجارهای پاریس
از سوی دیگر، "فرانسوا مولین" دادستان کل پاریس هم بامداد شنبه اعلام کرد تا کنون 5 تن از تروریستهایی که در حملات شامگاه جمعه در این شهر شرکت داشتند از پا درآمده اند.
مولین تأکید کرد که  120 نفر بر اثر این حملات تروریستی کشته شده اند، و احتمال افزایش کشته شدگان وجود دارد.

* حملات تروریستی در 6 منطقه پاریس

دادستان کل پاریس گفت، تحقیقات در 6 منطقه متمرکز شده است: استادیوم بین المللی فرانسه، بلوار شارون، بلوار ولتیر، خیابان الیبیر و خیابان لافونتین او روا.
وی خاطرنشان کرد به دلیل گروگانگیری در سالن کنسرت باتاکلان در پاریس، شمار قربانیان بسیار زیاد است.

* پلیس در جستجوی همدستان
دادستان کل فرانسه همچنین اعلام کرد که باید در تحقیقات مشخص شود آیا غیر از مهاجمان کشته شده، همدستان یا مشارکت کنندگان دیگری وجود دارند.
* مشارکت 7 تروریست در حملات پاریس
با این حال خبرگزاری فرانسه به نقل از برخی منابع مسؤول تأکید کرد که تا کنون از همدستی حداقل 7 تروریست در حملات پاریس اطمینان حاصل شده است؛ به صورتیکه 4 نفر از تروریستها به سالن کنسرت باتاکلان و 3 نفر نیز به استادیوم بین المللی فرانسه در پاریس حمله کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها