تخریب منازل 4 اسیر فلسطینی + عکس

تخریب منازل 4 اسیر فلسطینی + عکس
شنبه 23 آبان 1394 - 12:03

نيروهاي رژيم صهيونيستی با در پیش گرفتن سیاست غیر انسانی و شکست خورده مجازات گروهی فلسطینیان، سحرگاه شنبه خانه 4 اسير فلسطينی را منفجر كردند.

به گزارش پايگاه خبری شبکه العالم، شمار بسیاری از نيروهاي رژیم صهيونيستي با يورش به شهر نابلس، خانه 3 تن از اسراي فلسطيني را محاصره كردند. این اسرای فلسطینی در ابتداي اكتبر گذشته در عمليات قهرمانانه "ايتمار" شركت داشتند.
مركز اطلاع رساني فلسطين اعلام كرد: دهها گشتي صهيونيستي و صدها نيروي امنيتي خانه كرم المصري، يحيي الحاج حمد و سمير الكوسا، سه اسیر فلسطيني در بند زندان های این رژیم، را به صورت هم زمان به محاصره در آوردند و بعد از تخليه خانواده این اسیران، خانه ها را بمب گذاري كردند.
نيروهاي اشغالگر با كار گذاشتن مواد منفجره در داخل واحد مسکونی كه خانواده سمير الكوسا در آن زندگي مي كردند، دیوارهای داخلی آن را تخریب کردند، منزل این اسیر فلسطینی در یک ساختمان چند واحدی واقع شده است.

نیروهای صهیونیستی همچنین در فاصله زمانی بسیار کوتاهی با بمب گذاری مشابه، واحد مسکونی کرم المصری دیگر اسیر فلسطینی را که آن نیز در ساختمان چند واحدی واقع بود، منهدم و دیوارهای داخلی آن به طور کامل فرو ریخت و تخریب شد.

مزدوران صهیونیستی سپس دو طبقه منزل مسکونی متعلق به خانواده یحی الحاج حمد متهم اصلی عملیات ایتمار را بمب گذاری و منفجر کردند.
پس از این اتفاقات مردم فلسطین به سمت نیروهای صهیونیستی حمله کردند و درگیری های شدیدی میان آنها درگرفت که به مجروح شدن 9 فلسطینی منجر شد که دو تن از آنها با گلوله جنگی و 7 نفر دیگر با گلوله پلاستیکی هدف قرار گرفتند. چندین مورد نیز مصدومیت با گاز اشک آور رخ داد که یکی از مصدومان یک مرد سالخورده فلسطینی 80 ساله بود.
از سوی دیگر نیروهای صهیونیستی به خانه معاذ حامد که به اتهام شلیک گلوله به سوی خودروی شهرک نشینان از سه ماه قبل تحت بازداشت است، حمله کردند.
اشغالگران با تخریب خانه های شرکت کنندگان در عملیات انتفاضه فلسطین، سیاست غیر انسانی مجازات گروهی فلسطینی ها را در پیش گرفته اند تا با ایجاد حالت بازدارندگی مانع از تکرار اقدامات مشابه علیه اهداف صهیونیستی شوند اما این سیاست که سالهای سال و در طول انتفاضه اول و دوم از سوی آنها به اجرا در آمده قبلا ناکارآمدی خود را ثابت کرده است.

 

پربیننده ترین خبرها