آمادگی ارتش عراق برای آغاز عملیات رمادی+ فيلم

دوشنبه 25 آبان 1394 - 15:17

نيروهای مشترک عراقي با كنترل بر محور غربی شهر رمادي در مركز استان الانبار در غرب عراق، محاصره اين شهر از سه محور را تشديد كردند.

خبرنگار شبکه العالم از رمادی گزارش داد، نیروهای مشترک عراقی کنترل محور غربی شهر رمادی را که محل تمرکز عناصر گروه تروریستی داعش بود، بدست گرفتند.
درپی ورود نیروهای تقویتی و تجهیزات نظامی، نیروهای عراقی خود را برای یورش به شهر رمادی از محور شمالی آماده می کنند.
دوربین شبکه خبری العالم نیروهای عراقی را در محور غربی شهر رمادی همراهی کرد.
عناصر گروه تروریستی داعش تا چندی پیش در این محور متمرکز بودند اما آن را از دست دادند.
نیروهای عراقی مناطق البو علی الجاسم و البو حیاه و البو مرعی و ایستگاه قطار را آزاد کردند و درگیری ها در منطقه البو فراج همچنان ادامه دارد. حضور عناصر مسلح به این منطقه محدود شده است.
نیروهای عراقی در این مناطق آزاد شده انبارهای بزرگ سلاح و مهماتی را یافتند که متعلق به عناصر مسلح است. آنها همچنین به اطلاعاتی درباره تحرکات عناصر مسلح دست یافتند.
یک سرباز عراقی که در عملیات آزادسازی رمادی شرکت دارد، به شبکه العالم گفت: بسیاری از عناصر داعش را کشتیم و وقتی عقب نشینی کردند و وارد منطقه شدیم، با استقبال خانواده هایی روبرو شدیم که داعش آنها را مجبور کرده بود تا به عنوان سپر انسانی در این منطقه بمانند.
نیروهای عراقی برای تسریع در آزادسازی شهر رمادی، 500 نیروی دیگر مجهز به سلاح و مهمات و خودرو را در محور شمالی به منظور آماده شدن برای یورش به این شهر مستقر کردند.

پربیننده ترین خبرها