چرا "اسرائیل" از پیام تسلیت مارادونا خشمگین شد؟

چرا
دوشنبه 25 آبان 1394 - 23:17

العالم - پیام تسلیت اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان به خانواده قربانیان اقدامات تروریستی در فرانسه، سوریه، لبنان و فلسطین، باعث خشم و ناراحتی شدید مقامات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در گرماگرم تلاش های رژیم صهیونیستی برای جلب همدردی جهانیان با خود پس از حملات تروریستی پاریس، با این ادعا که این رژیم در معرض، "تروریسم اسلامی"!، قرار دارد، سایت خبری صهیونیستی "واللا" اعلام کرد که "دیگو مارادونا" با انتشار یادداشتی در فیسبوک و محکوم کردن حملات تروریستی پاریس و تسلیت گفتن به خانواده های قربانیان اقدامات تروریستی در فرانسه، لبنان، سوریه و فلسطین، خشم اسرائیلی ها را برانگیخت.

پایگاه خبری واللا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ربط دادن حملات تروریستی فرانسه به حوادث جاری در فلسطین، لبنان و سوریه (که به نوعی حمایت از جریان مقاومت در منطقه خاورمیانه به شمار می رود)، به خشم آمده است. 

واللا خاطر نشان کرده که این اولین باری نیست که مارادونا رژیم اسراییل را به بن بست می کشاند، بلکه قبلا نیز با نوشتن مطلبی با عنوان "من عاشق ایرانم" و علاقه مند به سفر به تهران ـ پایتخت ایران ـ به منظور دیدار با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران هستم، باعث خشم و ناراحتی تل آویو شده بود؛ ماراداونا همچنین با هدیه امضای خود به ملت ایران از آنها حمایت کرده بود.

این اسطوره آرژانتینی بارها تاکید کرده که "عاشق فلسطین است" و پیشتر با گفتن "زنده باد فلسطین" عشق و علاقه خود به ملت فلسطین و همبستگی خود با آنها را اعلام کرده بود.
مارادونا ضمن تاکید بر همبستگی خود با مساله فلسطین تصریح کرده بود که عاشق ملت فلسطین و ورزش آن است و برای ورزش فلسطین آرزوی موفقیت و پیشرفت دارد و دوست دارد هر چه سریعتر به دعوت جبریل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین به این اراضی سفر کرده و از نزدیک در جریان اوضاع ورزشی فلسطین قرار گیرد.

مارادونا به انتقاد از سیاست های آمریکا عادت دارد و همین مساله وی را در کنار سران کشورهای آمریکای لاتین که موضعی منسجم با موضع ایران در برابر آمریکا دارند، قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها