یمنی‌ها تانک پیشرفته سعودی را منهدم کردند

یمنی‌ها تانک پیشرفته سعودی را منهدم کردند
سه شنبه 26 آبان 1394 - 18:41

واحدهای تخصصی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک تانک پیشرفته "آبرامز" سعودی را در پایگاه المخروق در نجران منهدم کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "یمنی پرس" به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که واحدهای تخصصی در ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته یک تانک پیشرفته "آبرامز" سعودی را در پایگاه المخروق در نجران هدف قرار دادند که با انهدام این تانک سرنشینان آن نیز کشته شدند.

یمنی پرس نوشت: واحدهای موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین پایگاه نظامی سعودی الحاجر را بمباران کردند که بر اثر آن تفنگداران سعودی با خودروهای نظامی خود پا به فرار گذاشتند در این حمله واحد موشکی چندین موشک به پایگاه سقام در همین منطقه شلیک کرد.

دهها نفر از مزدوران مسلح در استان الجوف کشته شدند
ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان الجوف در شمال شرق یمن نیز صبح روز گذشته مواضع مزدوران مسلح را در منطقه السعراء در شرق پایگاه اللبنات با موشک هدف قرار دادند.
به گزارش منابع یمنی این بمباران موشکی به کشته و مجروح شدن دهها تن از مزدوران مسلح و ایجاد ترس و وحشت و فرار آنان منجر شد.

8 شهید و دهها زخمی در حملات هوایی سعودی ها
از سوی دیگر به دنبال حملات شدید جنگنده های سعودی به منازل مسکونی و شهروندان در چندین استان، تعدادی از مردم یمن شهید و شماری نیز مجروح شدند و خسارات فراوانی نیز به ساختمانها وارد شد.
در استان صعده هم جنگنده های سعودی با 8 بار حمله به خانه های مردم در منطقه مران در حیدان ویرانی های زیادی به جا گذاشتند.

جنگنده های سعودی در استان حجه نیز با 3 حمله به منطقه الخضراء در میدی، زمین های کشاورزی را هدف قرار داد و خسارات سنگینی به بار آورد.
در استان "اب" حملات هوایی عربستان به منطقه بنی شبیب در حبیش، خساراتی به خانه شهروندان وارد آورد.

شهادت عضو ارشد مقاومت در جبهه جنوب عدن
در استان عدن در جنوب یمن یکی از رهبران "مقاومت جنوب" به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس به شهادت رسید.

منابع محلی گفتند که چند نفر ناشناس سوار بر موتورسیکلت به سوی "اکرم شنب" در شهر انماء در استان عدن آتش گشودند و فرار کردند.
استان عدن به دلیل نبود امنیت شاهد افزایش جنایت و ترور در ماههای اخیر بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها