سیل جده شاهزاده سعودی را رسوا کرد

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 14:42

فعال معروف عربستانی در تویتر خود نوشت، غرق شدن دوباره جده پس از بارش باران، دروغ شاهزاده "خالد فیصل" را رسوا کرد، زیرا او وعده داده بود که دیگر چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خالد فیصل 3 سال قبل ریاست نشست ویژه‌ای را برای حل مشکل بحران سیل جده برعهده گرفت. وی در آن زمان مدعی شد که مشکل سیل جده ظرف 2 هفته حل می‌شود.
"مجتهد" فعال معروف عربستانی در صفحه تویتر، وعده‌های این شاهزاده سعودی را مورد تمسخر قرار دارد و نوشت: "پیشرفت و رفاه بیشتر" عنوان روزنامه‌ای بود که 37 سال قبل خبر حل مشکل سیل را وعده داده بود .. همه آنان از رفاه سخن می گویند .. این یک دروغ قدیمی است. 
مجتهد همچنین پیام دکتر "عبدالله المسند" عضو هیئت علمی دانشگاه "القصیم" را بازنشر داد که گفته است: "به دلیل اقدامات دزدهای فاسد و کسانی که وعده های دروغ می دهند، سیل جده را غرق می کند و این (حوادث) به خاطر مقدار بارش نیست؛ خالد الفیصل و هانی ابو راس باید محاکمه شوند".
المسند افزود: بیشترین میزان بارش اعلام شده در جده فقط 30 میلیمتر است، ولی با وجود این شاهد فاجعه هستیم!! مشکل جده از آسمان نیست!!
وی در ادامه گفت: این مقدار بارش نه نابود می کند و نه ویران، چه برسد به اینکه بخواهد بکشد، آواره کند و یا زیرساختها را از بین ببرد!!
مجتهد همچنین پیام یکی از کاربران را بازنشر داد که گفته بود: صحبتهای المسند هنگامیکه در گفتگوی تلفنی با شبکه سعودی العربیه تأکید کرد، بحرانهای جده از آسمان نیست، ناگهان قطع شد، و مجری برنامه هم ادعا کرد که تماس قطع شده است.
یکی از کاربران سعودی تویتر هم در واکنش به این موضوع نوشت: از شبکه العربیه انتظار نداریم که بگوید نظام فاسد است ..

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها