حمله گسترده روسیه به تروریستها درمرز ترکیه+فیلم

شنبه 7 آذر 1394 - 21:22

ريف حلب (العالم)- خبرنگار العالم در سوریه از حملات گسترده روسیه به خطوط کمک رسانی تروریست ها در مرز ترکیه، ادامه عملیات ارتش سوریه در ریف حلب جنوبی، نبرد با تروریست های "جبهه النصره" و "احرار الشام" و هلاکت چند سرکرده تروریست ها خبر داد.

خبرنگار شبکه خبری العالم روز شنبه از سوریه گزارش داد: عملیات نیروهای ارتش سوریه در ریف حلب جنوبی ادامه دارد و نیروهای ارتش در چند محور با تروریست های النصره و احرار الشام درگیر شده اند و امروز و دیروز، بیش از 15 تروریست از جمله 6 سرکرده آنها در این حملات کشته شده اند.

"ربیع کلاوندی" خبرنگار العالم افزود: نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های شدید با تروریست های داعش، اینک در حال پیشروی به سوی روستای عاکوله در حومه شرقی حلب هستند و یگان های ویژه ارتش توانستند یک شبکه از مین های کاشته شده از سوی داعش را در این منطقه خنثی کنند.

جنگنده های سوریه محموله سوخت را به آتش کشیدند

وی خاطرنشان کرد که نیروی هوایی ارتش سوریه لحظاتی پیش یک محموله سوخت گروه تروریستی داعش را در نزدیکی منطقه الباب در ریف حلب هدف قرار داد.

حمله جنگنده های روسی به تروریست ها در مرز ترکیه

خبرنگار العالم تاکید کرد که جنگنده های روسیه تمام خطوط امدادرسانی تروریست ها در ریف حلب شمالی و غربی و ریف ادلب در مرز با ترکیه را هدف قرار داده اند.

وی افزود: روز گذشته نیز یک محموله سلاح در گذرگاه باب الهوی و دو روز پیش نیز یک محموله دیگر در گذرگاه مرزی باب السلامه و لحظاتی پیش نیز محموله سلاح دیگری در حومه شهر اعزاز در ریف شمالی حلب هدف حمله هوایی قرار گرفت.

خبرنگار العالم تصریح کرد که سیاست هدف قرار دادن خطوط امدادرسانی تروریست ها از طریق مرز ترکیه بیانگر آن است که ارتش سوریه به زودی ابتکار عمل را در برخورد با ترانزیت سلاح از سوی تروریست ها از طریق مرز ترکیه به دست خواهد گرفت و برای هدف قرار دادن خطوط امدادرسانی تروریست ها در ریف حلب جنوبی و غربی نیز منتظر فرصت مناسب است.

پربیننده ترین خبرها