چچن: ترکیه به وهابی‌ها و تروریستها کمک می‌کند

چچن: ترکیه به وهابی‌ها و تروریستها کمک می‌کند
يکشنبه 8 آذر 1394 - 09:20

رئیس جمهور چچن با تأکید بر حمایت مسؤولان ترکیه از تروریستها، اظهار داشت که ترکیه اکنون در حال همکاری تجاری با داعش است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از روسیا الیوم، "رمضان قدیروف" در واکنش به مطالب منتشر شده در رسانه‌های ترکیه مبنی بر اینکه "ترکیه همواره به ملت چچن کمک کرده است" اظهار داشت: آنکارا فقط به تروریستهای چچنی کمک کرده، و اکنون در حال حمایت از تروریستهای داعش است.
قدیروف افزود: سؤال می‌کنیم که ترکیه چه زمان، چگونه و کجا به ملت و جمهوری چچن کمک کرده است؟ دست کم به یک مدرسه، بیمارستان، مهد کودک و یا مسجد اشاره کنید که توسط ترکیه به عنوان هدیه در چچن ساخته شده باشد؟
وی ادامه داد: بله شما به وهابی‌ها و تروریستها کمک کرده‌اید تا برای آنها پول جمع آوری کنید. شما از اودوغوف، عمروف و باساییف که همگی تروریستهای چچنی هستند حمایت کردید.
قدیروف اظهار داشت: ترکیه به پایگاهی برای سازماندهی و اعزام تروریستها به سوریه تبدیل شده است و این کشور به جای نبرد با داعش، با خرید نفت از این گروه تروریستی در حال تعامل با آن می باشد.
قدیروف تأکید کرد: آنکارا به ویران کردن ملتها و کشورهای اسلامی کمک می کند، از جمله این اقدامات ترکیه که با توصیه غرب صورت گرفته سرنگون کردن جنگنده روسیه بود که در حال هدف قرار دادن مواضع داعش در داخل اراضی سوریه بود.

پربیننده ترین خبرها