جنایت جدید سعودیها در تعز + فیلم

يکشنبه 8 آذر 1394 - 09:50

متجاوزان سعودی با به شهادت رساندن دستکم 14 نفر دیگر در استان تعز در یمن، جنایت تازه ای را مرتکب شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بالگردهای جنگی آپاچی ارتش سعودی به گروهی از چوپانان در منطقه الحد در بخش موزع حمله کردند و این چوپانان برای نجات دادن خود از محل فرار کردند اما بالگردهای سعودی آنها را تعقیب کرده و در نهایت 12 نفر از جمله چند کودک و نوجوان را شهید و 13 نفر دیگر را زخمی کردند.

این تنها جنایت متجاوزان سعودی در استان تعز نبود بلکه منابع محلی گفتند که یک زن در حملات جنگنده های سعودی به منازل شهروندان یمنی در بخش مقبنه شهید شد و شمار دیگری زخمی شدند. یک نفر دیگر نیز در بخش المسراخ شهید شد و سه نفر زخمی شدند.

در بمباران منازل شهروندان یمنی در بخش المطمه از توابع استان الجوف نیز شماری از مردم زخمی شده و برخی منازل آسیب جزئی دید.

مناطق استان های صعده و صنعا و منطقه الشریجه در استان لحج نیز یک روز پس از آزادسازی، شاهد حملات ارتش سعودی بود. نیروهای سعودی همچنین برای حمایت از مزدوران خود که متحمل شکست و ضربات سنگینی از نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی شدند، بیش از سیزده بار به بخشهای الجدعان و صرواح در استان مارب حمله کردند.

این حملات نتوانست از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در استان تعز جلوگیری کند و آنان توانستند یک دستگاه تانک از نوع "آبرامز" و دو دستگاه خودروی زرهی مزدوران را که در حال حرکت به سمت منطقه العمری بود، منهدم کنند.

شماری از مزدوران نیز در تبه الخزان کشته و زخمی شدند و یک خودروی نظامی متجاوزان نیز که در صدد پیشروی به سمت مدارس العمری بود، منهدم و شماری از آنها کشته شدند.

درهمین حال، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند سه دستگاه خودروی ارتش سعودی را در منطقه الضباط در بخش الربوعه در منطقه عسیر منهدم کرده و خسارتهای جانی و مالی زیادی به ارتش سعودی وارد کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها