شهادت یک نوجوان فلسطینی در شرق قدس

شهادت یک نوجوان فلسطینی در شرق قدس
دوشنبه 9 آذر 1394 - 11:30

یک نوجوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه سلوان در شرق شهر اشغالی قدس به شهادت رسید

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شاهدان عینی گفتند: درگیریهای شدیدی بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر در ناحیه راس العامود در محله سلوان در شرق قدس روی داد و این نیروها به سمت جوانان و نوجوانان فلسطینی گلوله های جنگی و پلاستیکی شلیک کردند که به زخمی شدن شدید "ایمن سمیح العباسی"  17 ساله منجر شد و وی سپس به یکی از مراکز درمانی ناحیه راس العامود منتقل اما براثر جراحت وارده به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه خود آورده است: نیروهای رژیم اسرائیل به سمت "ایمن سمیح العباسی" شلیک کردند که گلوله به سینه وی اصابت کرد.

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست پیش از اعلام شهادت این نوجوان فلسطینی، مرکز درمانی را برای ربودن وی به محاصره در آورده بودند.

بدین ترتیب، شمار شهدا از ابتدای انتفاضه قدس به 106 نفر رسید که 23 نفر از آنها کودک و چهار نفر زن هستند.

"امجد ابو عصب" رئیس کمیته خانواده اسرای فلسطینی گفت: این نوجوان فلسطینی پنجم فوریه - پس از تحمل یک سال و نیم زندان، از زندان رژیم اشغالگر آزاد شده بود و پیش از آن نیز، به مدت 10 ماه در بازداشت خانگی به سر می برد.

بیش از 70 شهروند فلسطینی نیز در درگیریهای پراکنده 24 ساعت اخیر در کرانه باختری رود اردن زخمی شدند. این درگیریها در منطقه طولکرم و ورودی شمالی روستای البیره و منطقه الرام در قدس اشغالی متمرکز بود.

پربیننده ترین خبرها