حزب الله لبنان: آیا عربستان این قدر ضعیف است؟..

حزب الله لبنان: آیا عربستان این قدر ضعیف است؟..
سه شنبه 17 آذر 1394 - 14:11

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، پرسید: آیا عربستان سعودی، این قدر ضعیف است که از شبکه المنار می ترسد؟

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "نعیم قاسم" در واکنش به حذف شبکه المنار از ماهواره عرب ست، بر روی صفحه رسمی دفترش در فیس بوک نوشت: آیا عربستان سعودی، تا این حد ضعیف است که از صدای شبکه المنار و مقاومت می ترسد؟ آیا حقیقت عربستان سعودی تا این حد شرم آور است که قادر نیست چهره ای که المنار و مقاومت از آن بازتاب می دهد را تحمل کند؟

وی افزود: امیدوار بودیم که از عربستان سعودی، یک موضع گیری در حمایت از ملت فلسطین ضد (اسرائیل) ببینیم، انتظار داشتیم که این کشور، ملت یمن و ملت سوریه را نکشد و از تعدی ضد مردم بحرین خودداری کند؛ انتظار داشتیم که عربستان سعودی، سیاست و اموال خود را در در خدمت گردن زنانِ القاعده، داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی در خرج نکند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان سپس از شبکه المنار به سبب "پیروزی در جنگ و عرصه گفتار و حقیقت" قدردانی و تاکید کرد که این شبکه، تسلیم تحریک و تزویر نشد و با صدای رسا فریاد برآورد و به سبب حمایت از مقاومت ملت ها ضد تجاوز و اشغالگری، چهره ای درخشان یافت.

شیخ نعیم قاسم در پایان تصریح کرد: المنار، مشعل حق و مقاومت باقی خواهد ماند.

وی از شبکه المیادین نیز تجلیل و قدردانی کرد و این شبکه را نیز قربانی بازتاب دادن واقعیت ها دانست.

شبکه خبری العالم نیز حدود 5 سال قبل در اقدامی خصمانه و غیر قانونی از سوی شیخ نشین‌های مرتجع عرب، از روی ماهواره های عرب ست و نایل ست حذف شد.

26

پربیننده ترین خبرها