پیشروی ارتش عراق به سوی مرکز شهر رمادی

پیشروی ارتش عراق به سوی مرکز شهر رمادی
سه شنبه 17 آذر 1394 - 22:43

ارتش عراق در حال پیش‌روی به سوی مرکز شهر رمادی مرکز استان الانبار است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق مقر سابق فرماندهی عملیات الانبار در شمال شهر رمادی را از تروریست های داعشی پاکسازی کرد و پرچم ملی عراق را بر فراز آن برافراشت.
روسیا الیوم امروز سه شنبه گزارش داد؛ ارتش عراق با آزادسازی مقر سابق فرماندهی عملیات الانبار راه های منتهی به مرکز شهر رمادی را به کنترل خود درآورده است و این در حالیست که قدرت دفاعی داعش فروپاشیده، ولی ارتش برای پیشروی به سوی مرکز شهر رمادی با مشکل تعداد انبوه مین و ساختمان های بمب گذاری شده مواجه است.
بنا بر این گزارش، نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق منطقه التأمیم شهر رمادی را کاملاً پاکسازی کردند و داعش به علت فروپاشیدن قدرت دفاعی و پیشروی نیروهای ارتش مجبور به عقب نشینی به سوی مناطق مرکزی شهر رمادی شده است و به زودی از همه طرف محاصره خواهد شد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد، حملات هوایی ارتش عراق و پیشروی نیروهایش در شهر رمادی و دیگر مناطق، امروز تلفات و خساراتی سنگین به داعش وارد کرد.  
فرماندهی عملیات مشترک عراق افزود: نیروی هوایی ارتش عراق با بمباران مواضع داعش در میادین نفتی عجیل و علاس ( استان صلاح الدین) ده ها تروریست را به هلاکت رساند و یک مخفیگاه، یک بولدوزر، یک خودروی باری سنگین، یک خودروی سواری و یک سکوی پرتاب موشک داعش را منهدم کرد.  
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها