الزهار خواستار ادامه همه جانبه انتفاضه شد

الزهار خواستار ادامه همه جانبه انتفاضه شد
سه شنبه 24 آذر 1394 - 12:34

محمود الزهار از رهبران جنبش حماس، فلسطینی های ساکن کرانه باختری را به استفاده از هر وسیلۀ ممکن برای دفاع از خود و ادامه انتفاضه فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روز دوشنبه در مراسم بیست و هشتمین سالگردِ تاسیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس تاکید کرد: انتفاضه قدس، بار دیگر تکرار شده است تا به دشمن اشغالگر بگوییم که جای تو اینجا نیست.

الزهار، در این مراسم که با حضور اسماعیل هنیه، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس برگزار خاطر نشان کرد: این انتفاضه را، زنان و مردان با چاقوها و سنگ ها و خودروهایی که با آن ها دشمن را زیر می گیرند، به عهده گرفته اند.

وی با بیان این که دشمن همان طور که از غزه، سرشکسته بیرون رفت، از تمام فلسطین نیز خارج خواهد شد؛ از مردم کرانه باختری خواست از هر وسیله ای برای دفاع از خود استفاده کنند، به ویژه سلاح؛ که در غزه سبب شد رژیم صهیونیستی از این باریکه، خارج شود.

کرانه باختری، قدس و غزه، از اواسط مهرماه امسال به عرصه درگیری میان شهروندان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است. قیام جدید فلسطینی ها پس از آن آغاز شد که موارد تجاوز شهرک نشینان و مسئولان صهیونیست به مسجد الاقصی شدت گرفت و رژیم صهیونیستی، تقسیم زمانی و نوبت بندی مسجد الاقصی برای مسلمانان و یهودیان را در دستور کار قرار داد.

تاکنون دهها فلسطینی درجریان انتفاضه سوم به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند .

همچنین در حملات استشهادی فلسطینی ها تعدادی از صهونیست ها به هلاکت رسیده اند.

پربیننده ترین خبرها