شهید قنطاردرباره امام و رهبر انقلاب چه گفت؟

شهید قنطاردرباره امام و رهبر انقلاب چه گفت؟
سه شنبه 1 دی 1394 - 10:29

العالم - شهید سمیر قنطار از رهبران مقاومت اسلامی لبنان که روز یکشنبه در حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید، در وصیت نامه خود مقاومت اسلامی را وامدار حمایت ها و راهنمایی های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سردار اسیران لبنان در بخشی از وصیتنامه خود تاکید کرد: ما مقاومت اسلامی خود را وامدار بنیانگذار نهضت اسلامی در دوران معاصر روح الله موسوی خمینی قدس سره الشریف و وارث و پرچمدار حق ولی امر مسلمانان امام خامنه ای دام ظله الشریف ورهبر مقاومت اسلامی جناب دبیرکل سید حسن نصرالله می دانیم.

وی افزود: من خود را قدردان و سپاسگزار سید حسن نصرالله می دانم که ازابتدای آزادی از اسارت مرا مورد لطف و مرحمت بی شائبه خود قرار داد و از وعده صادق او سپاسگزارم . من آزادی خود را مدیون تفضلات الهی و تلاشهای بی شائبه دبیرکل حزب الله لبنان می دانم .

سمیر قنطاردربخش دیگری از وصیت نامه خود یادآور شد: من مطمئن هستم پایان راهی را که برگزیده ام پیروزی یا شهادت است. هدف من از انتخاب راه مبارزه و جهاد نجات ملت های فلسطین و لبنان از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی است.

وی درادامه نوشت: دستیابی به پیروزی کامل و برچیده شدن این رژیم نیازمند جانفشانی های بیشتر و سپری شدن سالیان بیشتری است و احتمالا شهادت من بر دستیابی به پیروزی کامل سبقت خواهد گرفت.

قنطار در ادامه وصیت نامه یادآورشد: من با تمامی مومنین بر سر آزادی فلسطین عهد و پیمان بسته ام . من از فلسطین برنگشتم مگر آنکه به آن بازگردم . من اصرار ورزیدم تا این راه یعنی راه جهاد و جانفشانی را در والاترین شکل آن یعنی مبارزه مسلحانه کامل کنم .

وی خاطرنشان کرد: خداوند به من عزت بخشید و مرا یکی از نیروهای مقاومت اسلامی و در میان برادرانی قرار داد که راه نبرد سرسختانه و مخالفت با سازش و عقب گرد را برگزیدند. هم اکنون که خداوند مرا با این شهادت عزت بخشیده است از او می خواهم تا آن را از من بپذیرد.

وی ادامه داد: من این راه را ادامه خواهم داد در حالیکه مطمئن هستم که راه جهاد توقف و عقب گرد ندارد و فلسطین را به عنوان هدف و مقصد خود تغییر نخواهد داد. خداوند به این مقاومت با رهبرانش عزت بخشیده است. ما اعتماد به نفس و ایمان به پیروزی خود را وامدار آنها هستیم .

در بخش دیگری از وصیت نامه شهید قنطار آمده است: امیدوارم به عهد و پیمانی که با شهدا و مردم فلسطین و لبنان بستم ، وفا کرده باشم . من به تمامی دوست داران مقاومت می گویم که شهادت من و هر یک از برادرانم به دست رژیم صهیونیستی باعث پیشرفت بیشتر راه مبارزه و جهاد خواهد شد. دشمن اگر فکر می کند ما را به سوی مقاومتی که او زمان و مکان آن را برگزیده ، دچار توهم شده است. من به تمامی دوست داران مقاومت تاکید می کنم که انتقام خون ما به واسطه پایبندی به این مسیر میسر می شود . ما همچنان باید میزان آمادگی خود را افزایش دهیم زیرا تصمین کننده هر گونه پیروزی بر این دشمن صهیونیست در هر گونه رویارویی در آینده است .

وی تاکید کرد: پیروزی بر این دشمن بزرگ ترین و مهم ترین انتقام برای خون به زمین ریخته شده تمامی مظلومان است. رهبران مقاومت و در راس آنها سید حسن نصرالله به خوبی و به دقت می داند که در چه زمانی و چگونه پاسخ جنایت های دشمن را بدهد و می داند که ما نباید به سوی نبردی کشیده شویم که دشمن زمان و مکان آن را مشخص کرده است. هیچکس در جدی بودن مقاومت شک و تردید ندارد . خون تمامی نیروهای مقاومت گرانبها است . ما همواره باید با گوش سپردن به رهبری در صدد تحقق بخشیدن به بزرگ ترین هدف خود یعنی پیروزی کامل بر دشمن ستمکارمان تلاش کنیم.

سمیر قنطار آزاده لبنانی پس از سی سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی در سال 2008 آزاد شد و لبنانی ها به او لقب سردار اسرای لبنان داده بودند.

زندگی سمير قنطار همواره در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و مخالفت با سیاست های تجاوزکارانه آن رژیم در لبنان و فلسطین گذشت.

سمیر قنطار روز یکشنبه بیست و نهم آذرماه درجریان حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی جرمانا در حومه دمشق به همراه تعدادی از شهروندان سوری به شهادت رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها