شعارهای ضد مسلمانان در جزیره کرس فرانسه

شعارهای ضد مسلمانان در جزیره کرس فرانسه
يکشنبه 6 دی 1394 - 14:13

العالم - اهالی شهر آژاکسیو Ajaccio در جزيره فرانسوي کرس Corsica در ادامه تحریک احساسات ضد اسلامی، به تظاهرات علیه مسلمانان و عرب تبارهای ساکن این منطقه دست زدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، حدود صد نفر از اهالی آژاکسیو با سردادن شعارهایی خواستار بیرون رفتن عرب ها از فرانسه شدند، درحالی که درجریان تظاهرات مردی با سنگ شیشه یک ساختمان سه طبقه را شکست.

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد این تظاهرات که در میان تدابیر شدید پلیس برگزار شد، بدون هیچ حادثه دیگر پایان یافت.

پس از حملات تروریستی آبان ماه گذشته در پاریس که مسئولیت آن را گروه تروریستی داعش به عهده گرفت، برخی محافل اروپایی و وابسته به صهونیست به تلاش های گسترده ای برای دمیدن در تنوراسلام هراسی در اروپا و منطقه دست زده اند.

درهمین حال " کریستوف میرمان " دادستان کُرس شنبه شب توقف تظاهرات را خواستار شد و قول داد که نیروهای پلیس درهمه جا حضور داشته باشند.

پنجشنبه شب گذشته نیزعده ای به نمازخانه ای متعلق به مسلمانان درکرس حمله کردند. جزیره کرس یکی از جزایر کشور فرانسه، چهارمین جزیرهٔ بزرگ در دریای مدیترانه و زادگاه ناپلئون بناپارت است.

فرانسه پس از حملات تروریستی 13 نوامبر (22 آبان) پاریس که به مرگ بیش از 130 تن انجامید و گروه تروریستی "داعش" مسوولیت آن را برعهده گرفت، در حالت فوق العاده امنیتی به سر می برد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها