مبلّغ وهابی: کلیپس زنان از نشانه‌های قیامت است! +فیلم

يکشنبه 6 دی 1394 - 20:28

یک مبلغ وهابی، برداشتن ابرو و استفاده زنان از کلیپس را از نشانه‌های نزدیک شدن قیامت و مستوجب لعن و عذاب الهی دانست!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سخنان یکی از مبلغان وهابی سعودی در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سؤالی درباره برداشتن ابرو و استفاده از کلیپس توسط زنان، موجی از تمسخر در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.
این مبلغ وهابی درباره برداشتن ابرو با استناد به حدیثی که در برخی کتب روایی به رسول خدا (ص) نسبت داده شده، خطاب به زنان گفت: تصور کن که در بازار هستی و پیامبر خدا (ص) تو را ببیند که ابرویت را برداشته ای و بگوید که تو ملعون و نفرین شده هستی! چه احساسی پیدا می کنی؟!
وی درباره استفاده زنان از کلیپس هم گفت: امیدوارم که مردان ما اجازه ندهند زنانشان از نشانه های نزدیک شدن قیامت باشند، همان ها که مویشان ده سانتی متر هم نیست، اما کلیپسی به اندازه کوه اُحد بر روی سرشان قرار می دهند و روسری را روی آن می گذارند!
اما شاید جالبترین بخش از سخنان این مبلّغ، آنجا بود که با لحنی طنزآمیزتر از قبل خطاب به زنان و مردان گفت: گول تصاویر تلویزیونی و رسانه ای را نخورید.. در هر شبکه تلویزیونی اتاق های گریم وجود دارد که افراد، "پاپا نوئل" وارد آن می شوند و –سبحان الله!- "حوری" از آن بیرون می آیند.. این زنانی که به نظر زیبا می آیند، 6000 عمل زیبایی انجام داده اند و اگر یک سیلی به صورت آنها بزنی، به هزار قطعه تقسیم می شوند!

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

پربیننده ترین خبرها