تلفات صهیونیست ها در انتفاضه قدس

تلفات صهیونیست ها در انتفاضه قدس
پنج‌شنبه 10 دی 1394 - 08:35

العالم- از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 25 نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینیان به هلاکت رسیده و 259 نفر دیگر زخمی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان ستاره سرخ داود روز چهارشنبه در گزارشی تاکید کرد که در نتیجه عملیات های مقاومتی فلسطینیان از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 25 نظامی و شهرک نشین صهیونیست کشته شده اند.

این در حالی است که سه شنبه شب  یک شهرک نشین صهیونیست که ماه گذشته در عملیاتی در الخلیل زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از سازمان ستاره سرخ داود گزارش کرد که تاکنون در عملیات های مقاومتی فلسطینیان 259 نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شده اند که حال 24 نفر از مجروحان به شدت وخیم است.

دشمن صهیونیستی همواره شمار واقعی کشته های خود را مخفی نگه می دارد و به گفته برخی منابع رسانه ای صهیونیستی، شمار کشته ها و مجروحان صهیونیستی در جریان انتفاضه به مراتب بیشتر از رقم اعلام شده است که حال دست کم 50 نفر از مجروحان وخیم است.

در مقابل، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تاکنون 143 فلسطینی در کرانه باختری، قدس، فلسطین اشغالی و نوار غزه در جریان انتفاضه قدس به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و نزدیک به 16 هزار نفر دیگر هم مجروح شده اند.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 143 فلسطینی از جمله 27 کودک و 7 زن شهید شده اند.

از مجموع مجروحان انتفاضه قدس نیز 1887 نفر هدف گلوله جنگی و 3104 نفر هم هدف گلوله ساچمه ای نظامیان صهیونیست قرار گرفته اند.

شایان ذکر است که تشدید تجاوزات و حملات شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و طرح های شوم و جنایتکارانه این رژیم برای اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد موجب شعله ور شدن انتفاضه سوم فلسطین شد و اکنون انتفاضه وارد سومین ماه خود شده است و روز به روز بر شمار قربانیان آن افزوده می شود.

پربیننده ترین خبرها