مقاومت اسلامی عراق: سفیر سعودی اخراج شود

مقاومت اسلامی عراق: سفیر سعودی اخراج شود
سه شنبه 15 دی 1394 - 09:12

گروه های مقاومت اسلامی عراق با درخواست از دولت برای اخراج سفیر سعودی، مردم این کشور را به برگزاری تظاهرات گسترده در اعتراض به جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر فراخواندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، در بیانیه مشترک گروه های مقاومت اسلامی عراق آمده است: گروه های مقاومت اسلامی مردم را به برگزاری تظاهرات گسترده در روز چهارشنبه این هفته در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر فرامی خوانند.
گروه های مقاومت اسلامی اعلام کردند : مقاومت اسلامی با حفظ منافع ملی عراق در زمان مناسب به جنایت عربستان در اعدام شیخ نمر پاسخ مناسب را خواهد داد.
گروه های مقاومت اسلامی همچنین خواستار اخراج سفیر عربستان شدند و افزودند : مقاومت اسلامی از دولت می خواهد که سفیر عربستان را اخراج و سفیر عراق را از ریاض فرابخواند.
مقاومت اسلامی عراق بر لزوم اجرای حکم اعدام صادر شده برای تروریست های زندانی عربستانی تأکید کرد و افزود: دولت باید حکم اعدام تروریست های عربستانی را که خون مردم عراق را ریخته اند ، هر چه زودتر اجرا و محصولات عربستانی را نیز تحریم کند  .
"ابو آلاء الولائی" دبیر کل گردان های سید الشهداء روز دوشنبه اعلام کرد که گروه های مقاومت اسلامی درباره قطع روابط دیپلماتیک با عربستان متفق القول هستند.
وزارت کشور عربستان روز شنبه این هفته از اعدام شیخ نمر باقر النمر خبر داد.

این جنایت آل سعود با اعتراضهای گسترده ای در عربستان و کشورهای مختلف دنیا همراه شد.

 

پربیننده ترین خبرها