فجایع جدید عربستان در مناطق مختلف یمن

فجایع جدید عربستان در مناطق مختلف یمن
سه شنبه 22 دی 1394 - 23:00

العالم - جنگنده های عربستان امروز سه شنبه به منطقه سیاحتی جارف در صنعاء پایتخت یمن حمله کردند که در این حمله 25 شهروند یمنی شهید و دهها شهروند دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم منابع یمنی با اشاره به اینکه جنگنده های عربستان قایق های ماهیگیران را نیز دراستان الحدیده درغرب یمن بمباران کردند، یادآور شدند که در میان شهدای بمباران منطقه سیاحتی جارف چند زن، کودک و کهنسال دیده می شوند.

منطقه جارف سال 2015 نیز هدف حملات هوائی عربستان قرار گرفت و کاملاً ویران شد.

جنگنده های عربستان روز گذشته نیز بیمارستان سازمان پزشکان بدون مرز و مناطق مسکونی را در صنعاء بمباران کردند که دست کم 20 شهروند یمنی در این حملات شهید شدند.

سه زن یمینی هم در حمله هوائی عربستان به مناطق مختلف شهر رازح در استان صنعاء زخمی شدند و منازل مسکونی خسارات فراوانی دید.

قایق های ماهیگیران یمنی در بندر الخوخه استان الحدیده با موشک های جنگنده های عربستان تخریب شد و ماهیگیران منبع روزی خود را از دست دادند.

از سوی دیگر مزدوران عربستان در استان مأرب در مرکز یمن نیز شیخ محسن الاشقص یکی از بزرگان قبیله عبیده را ترور کردند و پسرش نیز زخمی شد.

این در حالیست که ارتش و کمیته های مردمی یمن دستاوردهای بزرگ به دست آورده اند و اخیرا توانستند حمله القاعده به مناطق العلقه، جبل الشبکه و الزاهر را دفع کنند و حداقل 25 مزدور را به هلاکت برسانند که یکی از سرکردگان مزدوران به نام ابوحذیفه الحمیقانی در میان کشته ها دیده می شود.

پربیننده ترین خبرها