ماجرای بازگشت یکی از زنان فریب خورده داعش

ماجرای بازگشت یکی از زنان فریب خورده داعش
چهارشنبه 23 دی 1394 - 13:19

زنی اروپایی که با کودک 4 ساله اش به داعش پیوسته بود ، 10 روز پس از پیوستن به این گروه تروریستی پی برد که بزرگترین اشتباه زندگی خود را مرتکب شده است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، زنی 43 ساله به نام سوفی کاسیکی توسط 3 مرد فریفته و به مناطق تحت کنترل داعش در سوریه فرستاده می شود، ولی پس از چند روز به فرانسه بازمی گردد و پلیس پاریس وی را 2 ماه بازداشت سپس آزاد می کند .
کاسیکی با نام مستعار کتابی درباره فریفتن جوانان برای الحاق آنان به داعش ، حقایق دردناک مناطق تحت تصرف این گروه تروریستی و داستان فرار شبانه خود از دست تروریست ها تألیف کرده است . 
وی در مصاحبه با روزنامه "آبزرور" فریبکاری داعش را برای جذب نیروهای خارجی فاش کرد و گفت که زنان غربی در مناطق تحت تصرف داعش بردۀ هستند و از آنان فقط برای تولید مثل استفاده می شود .
کاسیکی می گوید که پس از بازگشت به فرانسه فهمید که نیروهای داعش در زمان غیبت وی پسرش را مجبور می کردند که تیربار به دست بگیرد تا از وی عکس بگیرند .
کاسیکی از فرانسه به شهر استانبول ترکیه و از آنجا به استان رقه مقر داعش در شمال سوریه منتقل شد و تروریست های داعشی از وی خواستند که روادیدش را تحویل بدهد و به تنهایی از منطقه سکونتش خارج نشود .
وی مجبور بود که در یک بیمارستان زنانه و در شرایطی وحشتناک کار کند و با کسانی همکار باشد که هیچ اهمیتی به جان بیماران نمی دادند.
کاسیکی می گوید که از داعش خواست که به او اجازه بازگشت به فرانسه را بدهد زیرا شوهرش با فرستادن پیام های اینترنتی از وی می خواست که به فرانسه برگردد ولی داعش بهانه تراشی می کرد سپس شروع به تهدید کرد و اعلام می کرد که اگر از رقه خارج شود ، سنگسار خواهد شد یا به ضرب گلوله کشته خواهد شد .
کاسیکی یکی از معدود زنان غربی است که به رقه رفتند و پس از بازگشت به کشورهایشان حقایقی را از مناطق تحت تصرف داعش فاش کردند .
کاسیکی سفر خود به مناطق تحت تصرف داعش را سفر به جهنم توصیف می کند و می گوید که داعش وی را زندانی کرد و هنگامی که تروریست های داعشی مشغول فراهم کردن تدارکات جشن عروسی بودند ، توانست از دری که باز مانده بود ، به همراه پسرش فرار کند و یک خانواده در استان رقه به آنها پناه داد و از طریق برقراری تماس تلفنی با شوهرش و راهنمایی های وی توانست به ترکیه برود و از آنجا به فرانسه برگردد.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها