سیاه نمایی مقامات عربی در انتقاد از توافق هسته ای

سیاه نمایی مقامات عربی در انتقاد از توافق هسته ای
شنبه 26 دی 1394 - 17:25

العالم - برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس که با راههای سیاسی و نظامی نتوانستند جلو پیشروی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی را بگیرند، اکنون به دنبال سیاه نمایی از ایران افتاده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از این اظهارت توسط "ضاحی خلفان" معاون پلیس دبی ایراد شد که در صفحه توییتر خود نوشت:" کاری که آمریکا و یهودی ها برای تحقق امنیت بلند مدت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) انجام دادند به معنای تقدیم کردن عراق به ایران است... همه به سوی ما هجوم آورده اند... حمله به عراق جنایتی نابخشودنی است".
البته وی ظاهرا فعالیت نمایندگی اقتصادی رژیم صهیونیستی در ابوظبی پایتخت آل نهیان و روابط بسیار صمیمی عبدالله بن زاید با تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی را فراموش کرده است.
خلفان در پست های دیگری در صفحۀ اجتماعی خود نوشت: "آنچه که {امام} خمینی(ره) نتوانست در عراق محقق کند، توسط بوش برای ایران فراهم شد؛ اگر عدالت جهانی وجود دارد باید بوش پسر را به دلیل جنایت های ضدبشری در عراق، روانه دادگاه لاهه کند". 

خلفان باز هم فراموش کرده که پس از حمله بوش به عراق، دختران اماراتی در محفلی برای او به رقص درآمدند و مهمتر از آن مدتی پیش سفیر ابوظبی در واشنگتن به حضور در 6 ائتلاف به سرکردگی آمریکا و وجود 3 هزار نظامی آمریکایی در کشورش افتخار کرده بود!. 


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها