نظرسنجی عجیب "العریفی" درباره ازدواج دختران!

نظرسنجی عجیب
شنبه 26 دی 1394 - 19:47

العالم -"محمد العریفی" مبلغ وهابی سعودی که مسائل مهمی چون شتاب جوانان سعودی برای پیوستن به داعش و جنایات این گروه را در عراق و سوریه نادیده گرفته است، بار دیگر با طرح مساله رضایت دختران مجرد به ازدواج به عنوان زن دوم، جنجال به پا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محمد العریفی به تازگی نظرسنجی جنجالی خطاب به دخترانی که ازدواج نکرده اند ارائه کرده است تا نظر آنها را درباره رضایتشان به ازدواج به عنوان زن دوم یا ادامه تجرد، جویا شود.

به نوشته روزنامه "المرصد"، این مبلغ وهابی در یادداشتی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر، خطاب به دختران نوشت: آیا ترجیح می دهید با مردی متاهل ازدواج کنید و زن دوم شوید یا می خواهید زن اول باشید؟

این نظرسنجی العریفی جنجال گسترده ای در عربستان به پا کرده به گونه ای که برخی کاربران به شدت از این اقدام ابراز نفرت کردند، برخی خطاب به وی لب به ناسزاگویی گشودند و برخی دختران نیز جسورانه خطاب به وی نوشتند: ابی اتزوجک یا شیخ...(پدرم.. ای شیخ با تو ازدواج می کنم..).

محمد العریفی، مبلغ جنجالی عربستانی که حقایق جهان اسلام و مساله شتاب جوانان سعودی برای پیوستن به تروریست های داعش برای ارتکاب جرم و جنایت در عراق و سوریه را نادیده گرفته است، به طور متناوب ادعاهای عجیب و غریبی مطرح می کند که به موضوع روز رسانه ها و پایگاه های اجتماعی و کاربران عربستانی تبدیل می شود.

به گفته فعالان شبکه های اجتماعی، العریفی فتواهای جنجال برانگیز و خارج از عقل و منطق از قبیل "ممنوعیت تنها شدن دختر با پدرش، فتوای جهاد نکاح و تایید گروه القاعده" صادر کرده است.

پربیننده ترین خبرها