کشته شدن شش نظامی سعودی در نجران

کشته شدن شش نظامی سعودی در نجران
شنبه 3 بهمن 1394 - 20:23

العالم - یک افسر سعودی و 5 همراهش در کمین ارتش و کمیته های مردمی یمن در موقعیت "الشرفه" "نجران" در جنوب عربستان کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نهاد اطلاع رسانی جنگی ارتش یمن فیلم حمله به این افسرسعودی و انهدام دو خودروی ارتش عربستان را منتشر کرده است.
شبکه "المیادین" به نقل از یک منبع ارتش یمن که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد: این عملیات با دقت در منطقه ای انجام شد که نیروهای سعودی حضور پررنگی در آن داشتند.  
همچنین ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز(شنبه) با موشک یک موقعیت نظامی سعودی به نام "الضبعه" و تجمع نیروهای ارتش سعودی را در موقعیت "نهوقه" در نجران هدف قرار دادند.
موقعیت های سعودی "الشبکه" و "شرقان" در "جیزان" نیز با موشک های "زلزال" و توپخانه نیروهای یمنی هدف قرار گرفت.
از سوی دیگر حملات هوایی بمب افکن های متجاوز سعودی به منطقه "دهیان" در استان "صعده" در شمال یمن 7 شهید و 40 زخمی به جا گذاشت.
بمب افکن های آل سعود شهر "ضحیان" و بخش "سحار" در صعده و مجتمع دولتی و پایگاه امنیت مرکزی در استان "البیضاء" در مرکز یمن را نیز امروز بمباران کردند.
بمب افکن های عربستان امروز همچنین بخش "صرواح" در شهر "مأرب" در شمال شرق یمن و بخش "الغیل" در استان "الجوف" در شرق این کشور بمباران کردند.
جنگنده - بمب افکن های ائتلاف عربی - آمریکایی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین ماه سال جاری اقدام به بمباران مناطق مسکونی، صنعتی، آموزشی، بهداشتی و نظامی یمن کرده اند که تاکنون هزاران یمنی شهید و بیش از 20 هزار یمنی دیگر نیز مجروح و صدها هزار نفر شهروند یمن نیز آواره شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها