پیشروی نیروهای سوری در داریا + فیلم

يکشنبه 4 بهمن 1394 - 08:58

پیشروی ارتش سوریه درمنطقه " الفصول الاربعه " در شهر داریا در غوطه غربی ریف دمشق ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری با گروه های تروریست، از سمت المعضمیه، کنترل ده تپه مسکونی را از دست عناصر مسلح خارج کرد.

براساس این گزارش ، پیشروی نیروهای ارتش سوریه دراین منطقه علیرغم وجود شبکه های تونل گسترده که عناصر مسلح برای تحرکات خود از آن استفاده می کنند، همچنان ادامه دارد.

یک نظامی سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت نیروهای ارتش سوریه پیشروی می کنند و با محاصره مزارع داریا و المعضمیه ، این مناطق را به کنترل خود درآورده اند و فقط چند منطقه مانده است که از کنترل تروریست ها خارج شود.

یگان های زمینی ارتش سوریه از خطوط مقدم در چند محور پیشروی کردند و با توجه به وجود تونل های زیرزمینی و خندق ها ، تلاش می شود تا تحرکات عناصر مسلح در همه جا زیر نظر قرار گیرد.

نیروهای سوری با نفوذ به مواضع عناصر مسلح و خطوط دفاعی آنان ، در محور " الفصول الاربعه " پیشروی کردند و چند ساختمان را به کنترل خود درآوردند.

" دارین فضل " خبرنگار العالم گزارش داد هرنوع پیشرفت ارتش سوریه در جبهه داریا، به منزله نفوذ به داخل عناصر مسلح و کنترل کردن دامنه تحرکات آنان از طریق دیوار آتشینی است که آن ها را محصور کرده است.

پربیننده ترین خبرها