نماینده عراقی:

سفیر سعودی مایه ننگ طرفدارانش در عراق است

سفیر سعودی مایه ننگ طرفدارانش در عراق است
سه شنبه 6 بهمن 1394 - 12:19

العالم - رئیس جنبش "ارادۀ زن نماینده" در عراق گفت که سفیر عربستان علاوه بر خوار کردن خودش مایۀ ننگ و عار کسانی شد که از بازگشایی سفارت ریاض در بغداد خوشحال شدند.

به گزارش پایگاه خبری العالم حنان الفتلاوی در بیانیه ای اعلام کرد که ثامر السبهان نه تنها خودش را خوار کرد که مایۀ ننگ کسانی شد که گشایش سفارت ریاض در بغداد را در بوق و کرنا کردند.

وی خاطرنشان کرد سفیر سعودی ها از مشارکت همه گروهها در حکومت دم می زند؛ اما گویا فراموش کرده که آل سعود و فرزندان عبدالعزیز بیش از 80 سال است حکومت را در میان خود موروثی کرده اند.

الفتلاوی افزود: عربستان باید افسر قدیمی خود را قبل از آن که به عنوان سفیر به عراق بفرستد در یک دورۀ دیپلماسی شرکت می داد چون ما با هرسفیری برخورد داشتیم قبل از صبحت کردن فکرمی کنند؛ اما متاسفانه زبان السبهان از عقل او سبقت گرفته و سخنانی به زبان آورده که از یک جاهل انتظار می رود نه از یک سفیر.

السبهان سفیر عربستان سعودی در بغداد روز شنبه در برنامه تلویزیونی مدعی شد که کردها و اهالی استان الانبار مخالف ورود بسیج مردمی به مناطق خود هستند که این امر نشانگر عدم مقبولیت این نهاد مردمی است.

اظهارات وی خشم مردم و مسؤولان سیاسی را به دنبال داشت.

پربیننده ترین خبرها