کودکی که "مسی" به دنبال او می گشت، پیدا شد + عکس

کودکی که
سه شنبه 6 بهمن 1394 - 20:01

کودک عراقی که عاشق " لیونیل مسی " ستاره فوتبال تیم بارسلون اسپانیا است ، شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه عراقی " کردستان 24 " موفق شد کودک عراقی را که عاشق و طرفدار سرسخت " لیونل مسی " مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلون اسپانیا بود، پیدا کند.

بدین ترتیب، ستاره تیم بارسلون که از طرفداران خود در سراسر جهان خواسته بود تا کودک عراقی را که اسم وی " مسی " بر روی یک نایلون نوشته بود، به آرزوی خود رسید.

شبکه "كردستان 24" مصاحبه ای را با "هومين" کودک عراقی ساکن دهوک در منطقه کردستان عراق، ترتیب داد و درگزارشی اعلام کرد تصویری که از این کودک ِعاشقِ مسی منتشر شده است و نشان دهنده علاقه وافر وی به مسی به علت مهارت های وی نسبت به دیگر بازیگران است ، متعلق به سال 2014 است.

" لیئونل مسی " ستاره تیم فوتبال بارسلون اسپانیا، از مدت ها پیش به دنبال کودک عراقی است که طبق تصویر منتشر شده از او ، اسم مسی و شماره 10 را روی یک کیسه نایلون با رنگ لباس تیم ملی فوتبال آرژانتین نوشته بود.

مسی در صفحه رسمی خود در " تویتر " نوشته بود: "به دنبال این کودک هستیم ، می خواهیم که یک هدیه مخصوص به او بدهیم ".

روزنامه "موندو دپورتیوو" اسپانیا – نزدیک به تیم بارسلون – تصویر این کودک عراقی را که به علت اوضاع نابسامان اقتصادی نتوانسته است پیراهن مسی بازیکن تیم فوتبال بارسلون را خریداری کند، منتشر کرده است.

درهمین ارتباط ، صفحه "@messi10stats" فراخوان گسترده را برای پیدا کردن این کودک عراقی آغاز کرد و فعالان این صفحه ، اعلام کردند نمایندگان این ستاره فوتبال آرژانتینی ، با آن ها برای پیدا کردن این کودک عراقی تماس برقرار کرده اند تا دیداری میان وی و ستاره تیم کاتالونیا که اخیراً و برای بار پنجم جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن جهان از آنِ خود کرد، ترتیب داده شود.

مسی چهار بار متوالی و درسال های 2009، و2010، و2011، و2012 این جایزه را به دست آورده بود.

به نوشته روزنامه  "موندو دپورتیوو"وی از این عکس که نشان دهنده میزان عشق و علاقه این کودک عراقی به مسی در شرایطی که عراق در شرایط فقر و ویرانی به سر می برد، شگفت زده شده است.

 

 

پربیننده ترین خبرها