معاریو : نگرانی صهیونیست ها از خطر حزب الله+فیلم

پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 - 11:47

العالم - یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی گسترده در سرزمین های اشغالی درباره افزایش روزافزون قدرت حزب الله و خسارت هایی که می تواند به رژیم اشغالگر قدس وارد کند ، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه معاریو به نقل از افسران ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد: واقعیت هایِ پشتِ مرزهای اسرائیل نشان می دهد که سرویس های امنیتی باید بیش از پیش به  فعالیت اطلاعاتی بپردازند و پیش بینی می شود که سال 2016 سال تغییر ناخواستۀ مرزها باشد.

معاریو نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای هر جنگی در جبهه شمالی یا جنوبی آماده کرده است.

افسران صهیونیستی که معاریو اسم آنان را ذکر نکرد ، اعلام کردند : ما پیش بینی می کنیم که کشورهای همسایه دچار آشوب و اغتشاش شوند و فعالیت گروه های مسلح سراسر منطقه خاورمیانه را فرابگیرد .

این افسران افزودند : از سرویس های امنیتی اسرائیل در سال 2016 خواسته خواهد شد که خود را برای جنگ آماده کنند جنگی که شاید سخت تر از جنگ های سابق باشد زیرا حساسیت ها و نگاه های خصمانه به اسرائیل افزایش یافته است و امکان وقوع هر اتفاقی در هر لحظه ای در خاورمیانه وجود دارد. 

نظامیان ارشد صهیونیستی بزرگترین خطرتهدید کننده اسرائیل را از شمال و جنوب ذکر کرده و تاکید کردند: خطر شمال حزب الله لبنان است که با داشتن تعداد زیادی اسلحه به یک ارتش واقعی تبدیل شده است. حسن نصرالله دبیر کل حزب الله خطوط قرمزی تعیین کرده  که اگر این خطوط قرمز پایمال شود ، هیچ تردیدی به خود برای حرکت دادن نیروهایش به سوی اسرائیل راه نخواهد داد. اگر نصرالله دست به کار شود ، جنگی بسیار سخت آغاز خواهد شد و مناطق شمالی اسرائیل با حملات موشکی حزب الله به هم خواهد ریخت، جنگنده های اسرائیلی سقوط می کنند، کشتی های اسرائیلی نیز منهدم خواهند شد، فرودگاه بن گوریون بسته می شود و نیروهای نظامی به اسارت درخواهند آمد؛ ولی حزب الله نیز متحمل ضربه سنگینی خواهد شد زیرا اسرائیل توانمندی های نظامی خود را به بالاترین حد افزایش داده است.

افسران صهیونیست درباره خطر غزه تحت کنترل حماس در جنوب اسرائیل، نیز گفتند: حماس توانمندی های نظامی خود را بازسازی می کند ، بار دیگر به حفر تونل می پردازد و خود را برای جنگ با اسرائیل آماده می کند؛ ولی اسرائیل دست روی دست نگذاشته و با استقرار نیروهایش در اطراف غزه کاملاً خود را برای هر جنگی آماده کرده است.

پربیننده ترین خبرها