هشدار "عصائب اهل حق" درباره پروژه خطرناک آمریکا

هشدار
پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 - 22:57

سخنگوی جنبش "عصائب اهل حق" در عراق با متهم کردن سازمان دیده بان حقوق بشر به فتنه انگیزی، درباره پروژه بزرگ آمریکا در منطقۀ خاورمیانه هشدار داد.

 

نعیم العبودی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "نعیم العبودی" روز پنجشنبه به شبکه سومریه نیوز گفت: گزارشهای دیده بان حقوق بشر ثابت کرد که این سازمان مصداقیت ندارد و به منابعی غیر واقعی و غیر مرتبط با واقعیتها در عراق تکیه می‌کند.
العبودی دیده بان حقوق بشر را به تلاش برای فتنه انگیزی در عراق متهم کرد و اظهار داشت: گزارشهای این سازمان آشکارا به بسیج مردمی حمله کرده است، و این اقدام در راستای پروژه بزرگی است که آمریکا به دنبال اجرای آن در منطقه است.
وی افزود: پیروزی‌های بزرگ در صلاح الدین آمریکا را خشمگین کرد و به همین دلیل از ورود بسیج مردمی به الانبار جلوگیری شد.
سازمان دیده بان حقوق بشر روز چهارشنبه در گزارش سالانه خود مدعی شد، نیروهای عراقی و یگانهای وابسته به بسیج مردمی و از جمله آنها سازمان بدر و جنبش عصائب اهل حق و گردانهای حزب الله اقداماتی انجام داده اند که تا حد جنایت جنگی می‌رسد.
رسانه های عراقی در مقابل تاکید کرده‌اند که این گزارش حاوی هیچگونه دلایل محکم و شواهد قابل استنادی درباره اتهام ها علیه نیروهای ارتش و الحشد الشعبی که نزدیک به 2 سال در حال جنگ علیه داعش و تروریسم بسر می برند، نمی باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها