داعش: در انگلیس قیامت می‌كنیم !

داعش: در انگلیس قیامت می‌كنیم !
سه شنبه 13 بهمن 1394 - 10:10

داعش با تهدید کشورهای اروپایی به حملات تروریستی، تأکید کرد که در انگلیس قیامت به پا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش در این تهدید اینترنتی خود مدعی شد که حملاتی را در اروپا اجرا خواهد کرد.
این گروه تمرکز حملات خود را روی انگلیس قرار داد و اعلام کرد که این کشور، گرفتار رنج و مصیبت حمله "روز قیامت" خواهد شد، این حمله به اندازه ای شدید خواهد بود که در آن "کودکان پیر خواهند شد".
این تهدید بعد از تصمیم دولت انگلیس برای توسعه محدود حملات هوایی خود علیه گروه داعش صورت گرفت، تا اینکه علاوه بر عراق، سوریه را نیز شامل شود. داعش همچنین انگلیس را به گفته خود به "اعلام جنگ علیه مسلمانان" متهم کرد.
گروه داعش تهدید محمد اموازی ملقب به "جان جهادی" از عناصر سابق خودش را یادآور شد، و گفت که وعده وی برای ویران کردن انگلیس ادامه خواهد یافت.
گروه داعش وعده داد که راه اموازی را با حملات بیشتر نظیر حمله ماه نوامبر سال 2015 در پاریس ادامه خواهد داد.
این گروه در پایان بیانه خود آورده است: حمله به حدی شدید خواهد بود که انگلیس را به سرعت پیر خواهد کرد.
حدود 800 نفر از شهروندان انگلیسی برای پیوستن به داعش به سوریه سفر کردند که تقریبا نیمی از آنها به انگلیس بازگشته اند.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها