کمپین محکومیت اقدام عربستان علیه العالم

کمپین محکومیت اقدام عربستان علیه العالم
چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 18:09

پس از بسته شدن صفحه یوتیوب العالم که با اعمال فشار عربستان سعودی صورت گرفت، شبکه العالم صفحه جدیدی را در سایت یوتیوب با آدرس youtube.com/alalamchannel راه اندازی کرده است.

کاربران فضای مجازی نیز برای حمایت از شبکه تلویزیونی العالم و محکومیت اقدام عربستان سعودی، کمپینی جهت جمع آوری 100 هزار دنبال کننده برای یوتیوب العالم به راه انداختند.
برای دنبال کردن صفحه "یوتیوب" العالم، ابتدا باید وارد جی میل شخصی شوید. سپس آدرس صفحه العالم  youtube.com/alalamchannel را وارد کنید. در سمت راست گزینه ای به نام سابسکرایب (Subscribe ) جهت دنبال کردن صفحه العالم قرار دارد.
گفتنی است سازمان رادیو تلویزیون عربستان در ادامه تلاش‌ها برای حذف فیزیکی شبکه العالم، با اعمال فشار بر روی سایت یوتیوب، صفحه العالم را بدون هیچ گونه هشدار قبلی مسدود کرد.
به نظر می رسد فشار دولت سعودی بر یوتیوب یا وعده های مالی دولت عربستان باعث شده تا این سایت بدون در نظر گرفتن قوانین و پروتکل های اداری و فنی، اقدام به بستن صفحه العالم کند.
این در حالی است که دولت عربستان و سازمان های مرتبط با آن و همچنین گروه های تروریستی همچون "داعش" و"جبهه النصره" آزادانه در شبکه های اجتماعی فعال هستند واخبار کذب و ویدیوهای جعلی منتشر می کنند.
دولت عربستان سعودی طی چند سال اخیر و با روش های مختلف سعی در ایجاد اخلال در روند اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی العالم بوده و برای رسیدن به این هدف، حتی از ایجاد شبکه جعلی العالم با نشان مشابه هم خودداری نکرده است.

برای ورود به کانال یوتیوب العالم، روی لینک زیر کلیک کنید!

youtube.com/alalamchannel

پربیننده ترین خبرها