جنگ با داعش، "سوخو" را ارتقا می‌دهد

جنگ با داعش،
چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 17:53

به گفته یک مقام مسؤول در شرکت سوخوی روسیه، از تجربه اجرای عملیات جنگی نیروی هوایی روسیه بر ضد تروریست‌ها در سوریه در توسعه جنگنده های روسی استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، "الکساندر کلمینتیف" معاون مدیر کل شرکت سوخوی که در زمینه صنایع هوایی فعال است، در جمع خبرنگاران گفت: در زمان طراحی جنگنده های جدید و نیز در زمان توسعه و مدرن سازی جنگنده های موجود، از تجربه های جنگی به دست آمده در عملیات جنگی ضدتروریستی در سوریه استفاده خواهد شد.

کلیمنتیف با اشاره به عملیات ضدتروریستی در سوریه گفت: همه تجربه ها و اطلاعات به دست آمده از عملیات جنگی در سوریه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از آن در جهت تقویت توان جنگنده های روسی استفاده خواهد شد.

نیروی هوایی روسیه عملیات خود در سوریه را از 30 سپتامبر سال 2015 آغاز کرده است و دراین عملیات، بمب افکن های سو-24 ، سو-34 و جنگنده های سو-25 و سو 35 مشارکت دارند.

دراین عملیات، همچنین ناوهای جنگی و زیردریایی های متعلق به نیروی دریایی ارتش روسیه شرکت دارند و نیروهای روسی تا کنون توانسته اند که بسیاری از مواضع تروریست ها را منهدم و صدها نفر از آنان را به هلاکت برسانند.

 

7- 215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها