نخستین فیلم از انفجار بمب در پایتخت ترکیه

چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 20:22

انفجار بمب در پایتخت ترکیه، شمار زیادی زخمی برجا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، انفجار بمب در مرکز شهر آنکارا و در نزدیکی مقر ستاد مشترک ارتش ترکیه، دست کم 5 کشته و 10 زخمی برجا گذاشت.

انفجار در نزدیکی محل سکونت نظامیان ترکیه و در فاصله 300 متری ساختمان ستاد مشترک ارتش رخ داد و به گزارش رسانه های ترکیه، به فاصله حدود پنج دقیقه از انفجار اول، انفجار دیگری روی داد که احتمال می رود ناشی از انفجار خودروی بمب گذاری شده دیگری باشد که نزدیک محل انفجار اول پارک شده بود.
گزارش رسانه های محلی از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از افراد دراین انفجار حکایت دارد. تا کنون به جا ماندن 5 کشته و 10 زخمی در این انفجار تایید شده است.
دراین حال، خبرگزاری "دوغان" گزارش داد که این انفجار ناشی از حمله به خودروی حامل نظامیان ترکیه بوده است.
بسیاری از سایت ها و پایگاه های خبری تصاویر مربوط به این انفجار در مرکز شهر آنکارا و ستون ها دود ناشی از آن را منتشر کرده اند.
به گفته بسیاری از ساکنان منطقه ، صدای انفجار شدید از مناطق مختلف اطراف پایتخت شنیده شد و پس از آن، آمبولانس های زیادی خود را به محل حادثه رساندند. درمیان مجروحان نظامیان نیز دیده می شود.
به اعتقاد ناظران، ترکیه حزب پ.ک.ک را که مواضع آن در شمال سوریه هدف حمله قرار گرفته است، عامل این حمله خواهد دانست و با این اتهام، بهانه ای برای وارد شدن به شمال سوریه پیدا خواهد کرد.

7- 215

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها