تلاش سوریه برای قطع ارتباط تروریست‌ها با اسرائیل + ویدیو

جمعه 30 بهمن 1394 - 21:14

ارتش سوریه در ادامه عملیات حومۀ قنیطره برای قطع ارتباط تروریستها با رژیم اسرائیل، تلاش تروریست ها برای سیطره بر ارتفاعات استراتژیک را ناکام گذاشت.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از حومه قنیطره گزارش داد، درگیری ها در این منطقه نشان می دهد که برای به زانو درآوردن گروه های تروریستیِ مرتبط با رژیم اسرائیل، فقط باید از شیوه نظامی استفاده کرد .
ارتش در مناطق صندانیه، تل کروم جوبات، تل البزاق، رجم الصیاد، تل الجبل و تل قرین تعداد زیادی از ترویست ها را از پا درآورد و یا زخمی کرد.

 تعداد زیادی تروریست نیز با انفجار بمب هایی که ارتش در منطقه مسحری در جنوب شهر قنیطره کارگذاشته بود، کشته و یا زخمی شدند.
یکی از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت : ارتش همچنان به مبارزه با گروه های تروریستی می پردازد و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کرده است و برای بازپس گرفتن اراضی تحت تصرف گروه های تروریستی که از حمایت اسرائیل برخوردارند تلاش می کند.
ارتش سوریه همچنین چند خودروی تروریست ها را در درگیری های شمال شهر درعا در جنوب این کشور منهدم کرد، و یک محل شلیک خمپاره و موشک نیز در منطقه مسحری منهدم شد.  
خبرنگار العالم اعلام کرد: عملیات ارتش سوریه در همه مناطق حومۀ شهر قنیطره همچنان ادامه دارد و ارتش تلاش می کند که مسیرهای پشتیبانی تروریست ها را که از  اسرائیل کمک های نظامی دریافت می کنند، قطع کند. 

214

پربیننده ترین خبرها