شکست سنگین تروریستها در حومه حلب + فیلم

يکشنبه 2 اسفند 1394 - 18:15

حلب(العالم) ـ خبرنگار شبکه العالم از ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه شمالی این شهر و شکست سنگین تروریست ها در حمله به منطقه "فامیلی هاوس" در حومه حلب خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم از حلب، ارتش سوریه در این عملیات مراکز تجمع عناصر مسلح در بخش جنوبی حومه حلب را زیر آتش گرفت و همزمان حمله گروههای تروریستی را به منطقه "فامیلی هاوس" در محور غربی شهر که به منظور کاهش فشارهای موجود بر عناصر تروریست صورت گرفته بود، دفع کرد. 
ارتش همچنین در حال ادامه حملات به سمت پایگاههای تروریستها در حریتان و عندان است. این امر تروریستهای مستقر در حومه شهر را بر آن داشت تا با جمع آوری و سازماندهی مجدد نیروهای خود تحت عنوان "جیش النصر"، به منظور کاهش فشار حمله ارتش به مناطق یادشده و تصرف برخی اراضی، محور "فامیلی هاوس" را از منطقه تله شویحنه و المنصوره مورد حمله قرار دهند.

ارتش، حمله تروریست ها به منطقه فامیلی هاوس را ناکام گذاشت 
یک منبع نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: تروریستهای مسلح صبح دیروز به منطقه فامیلی هاوس که مدخل غربی شهر حلب محسوب می شود، حمله کردند. این حمله از همان ابتدای شروع با دفاع ارتش رو به رو شد و مهاجمان متحمل خسارت و تلفات سنگینی شدند به طوری که برای جبران این خسارت، مردم عادی را بی هدف زیر آتش گرفتند.
ارتش سوریه و متحدانش با دفع حمله تروریستها، و وارد آوردن ضربات کاری به آنان، محاسبات آنها را طوری به هم ریختند که فکر حمله را از سر به در کرده و فقط در تلاش بودند که چگونه تجهیزات و ماشین آلات خود را با حداقل خسارت از زیر آتش پر حجم ارتش سوریه خارج کنند. در این حمله بنا به اعتراف خود تروریستها دهها نفر از آنها کشته و مجروح شدند و باقی مانده تروریستها به سمت روستای المنصوره واقع در حومه غربی عقب نشینی کردند.

شکست سنگین تروریست ها در مناطق حومه حلب
همین منبع نظامی افزود: مهاجمان مسلح پس از تحمل خسارتهای سنگین در حومه جنوبی و حومه شمالی حلب و قطع مسیر امدادرسانی به آنها، سعی کردن شکست خود را در جبهه های دیگری جبران کنند آنها تلاش می کردند با اشغال مناطق جدید، فرصت ادامه حمله و دوام و بقا در منطقه را به دست آورند.

تروریستها مردم حومه حلب را گلوله باران کردند
این منبع نظامی افزود: آنچه که دفع این حمله را برای ارتش میسر کرد انسجام و همبستگی و روحیه بالای آنها به همراه قدرت آتش هوایی و توپخانه برتر آنان بود که تروریستها را در هم کوبید. هر چند که غیر نظامیانی که خارج از خطوط درگیری بودند تاوان شکست تروریستها را دادند. تروریستها پس از شکست در این عملیات دهها گلوله را بر سر غیرنظامیان فرو ریخته و خسارات و تلفات سنگینی را به مردم وارد کردند.
ناظران معتقدند حملات آنان به مردم بیش از هر چیز به مثابه آخرین دست و پا زدنهای تروریستهایی است که می کوشند شکستهای اخیر خود را با اشغال مناطق دیگری از حلب جبران کنند. غافل از اینکه ارتش سوریه در کمین آنهاست.

208 ـ 211 - 8

پربیننده ترین خبرها