نگاه صهیونیست ها به دستاوردهای رزمی جدید ایران

نگاه صهیونیست ها به دستاوردهای رزمی جدید ایران
دوشنبه 3 اسفند 1394 - 17:21

العالم - دستاوردهای رزمی جمهوری اسلامی بویژه فناوری موشکی در ایام سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و بررسی رسانه های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عود گرانوت" کارشناس مسائل خاورمیانه شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی با بررسی دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی گفت: ایران اعلام کرده که بزودی از موشک بالستیک جدید خود رونمایی می کند.
وی با بیان اینکه ایران سلسله ای از چالش های متعدد را با آزمایش موشک های جدید در برابر آمریکا قرار داده است؛ خاطرنشان کرد: نام یکی از این موشک ها "عماد" است که سال گذشته میلادی مورد آزمایش قرار گرفت و در سال جاری نیز از سری ارتقا یافته آن رونمایی می شود.سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در خصوص امکانات عماد می گوید که این موشک قادر است هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار دهد.
"آمریکایی ها نیز با بررسی توانمندی موشک عماد به این نتیجه رسیده اند که این موشک قادر به حمل کلاهک هسته ای است؛ آمریکایی ها این اقدام ایران را خود سرانه توصیف کرده و در این زمینه تحریم هایی را نیز علیه ایران اعمال کردند.
به گفته گرانوت، ایران چندی پیش نیز تصاویر جدیدی از تفنگداران آمریکایی که توسط نیروهای سپاه پاسداران بازداشت شده بودند، منتشر کرد.
در این تصاویر یکی از نظامیان آمریکایی در برابر دوربین به شدت گریه می کند؛ پخش این تصاویر خشم مقام های آمریکایی را برانگیخت.
تحلیلگر اسرئیلی می گوید: آمریکایی ها همه اقدام های جسورانه ایران را فاش نمی کنند و امروز گزارش جدیدی از این قبیل اقدام ها منتشر شد؛ بطوری که معلوم شد یک روز پیش از بازداشت تفنگ داران آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران، پهباد جاسوسی ایران بر فراز ناو هواپیما بر ترومن آمریکا پرواز کرده بود.

111-201-9

پربیننده ترین خبرها