الحوثی : عربستان دریمن ابزار دست آمریکاست

الحوثی : عربستان دریمن ابزار دست آمریکاست
دوشنبه 3 اسفند 1394 - 18:41

العالم - رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد : شرایط و وضعیتی که یمن در آن به سر می برد توسط آمریکا طراحی و برنامه ریزی شده و داعش، القاعده و رژیم عربستان ابزار و آلت دست آمریکا دراجرای این برنامه هستند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، " سید عبدالملک بدرالدین الحوثی " رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: رژیم عربستان و عناصر مزدور آمریکا را نصیحت می کنیم تا در عملکرد خود تجدیدنظر کنند زیرا اقدام های آنان سرنوشتی جز شکست به دنبال نخواهد داشت.

الحوثی با اشاره به موفقیت ها و ایستادگی مردم یمن در تجاوز چند ماهه عربستان به این کشور،  افزود : گزینه ما ایستادگی، تلاش و فعالیت جدی است. از هر گونه کوتاهی و سستی در تمامی جبهه های نبرد پرهیز می کنیم و درمقابل عناصر دشمن در جبهه داخل کشور با تمام قوا ایستاده ایم .

رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسمی به مناسبت سالگرد شهدای یمن با عنوان"شهید موجب وحدت وطن است"، خاطرنشان کرد : مردم یمن راه ایستادگی و مقاومت را انتخاب کرده اند و تا زمانی که تجاوز ادامه دارد گزینه ما همچنان ایستادگی ، پایمردی و مقاومت خواهد بود.

الحوثی گفت: با طغیان گری آمریکا، اسراییل و عربستان به ستیز خواهیم پرداخت، همه مردم یمن در اوج آمادگی برای جانفشانی قرار دارند و پیروزی ثمره ایستادگی آنان است

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به درماندگی اخلاقی قدرت های ظالم، تاکید کرد که رژیم آل سعود به ابزار دست قدرت های شرور بویژه آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان این که تجاوزگری علیه مردم بی گناه یمن نشانه میزان درماندگی قدرت های ظالمی است که ریختن  خون انسان ها را جایز می دانند، تاکید کرد که رژیم آل سعود، خود را به آلت دست قدرت های شرور بویژه آمریکا برای نابودی منطقه تبدیل کرده است.

الحوثی گفت: مراسم سالگرد شهدا امسال در حالی برگزار می شود که ما در مرحله دشواری به سر می بریم و کشور یمن روزانه صدها شهید تقدیم می کند.

وی افزود: عربستان سعودی برای نابودی مردم یمن تلاش می کند و با ادامه تجاوزگری و ارتکاب جرم و جنایت، یمنی ها را به خاک و خون می کشد.

رهبر انصارلله یمن  یادآورشد: این مراسم همچنین در سایه ادامه تجاوزگری علیه مردم یمن و شهادت روزمره شماری از یمنی های بی گناه در میدان جهاد و دفاع از دین و وطن برگزار می شود و متجاوزان تاکنون با جرم و جنایت های خود هزران یمنی ها را در منازل، شهرها و روستاهایشان، به شهادت رسانده اند.

وی گفت: توانمندی ها و امکانات قدرت های شرور و کشورهای همپیمان با این قدرت ها از جمله عربستان سعودی، نه تنها هیچ وقت منشا ثبات و آسایش  نبوده است بلکه این قدرت ها همواره از توانمندی های خود برای نابودی بشر استفاده کرده اند و لازم است قدرتی در برابر این ظالمان بایستد .

213-9

پربیننده ترین خبرها