مخالفت با تلاش آمریکا برای ناکام گذاشتن انتفاضه

مخالفت با تلاش آمریکا برای ناکام گذاشتن انتفاضه
سه شنبه 4 اسفند 1394 - 17:20

العالم - گروه های ملی و اسلامی فلسطینی با تحصن در مرکز شهر غزه، مخالفت خود را با تلاش های آمریکا برای ناکام گذاشتن انتفاضه اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اعضای این گروه ها، روز سه شنبه با تجمع در میدان " الجندی المجهول " در مرکز شهرغزه درباره تلاش های آمریکا برای سرکوب و ناکام گذاشتن انتفاضه فلسطین ابراز نگرانی کردند و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر اسرائیل را متوقف کند.

گروه های ملی و اسلامی فلسطینی همچنین بر حمایت خود از " محمد القيق " روزنامه نگار اسیر فلسطینی که برای سومین ماه متوالی در زندان های رژیم اسرائیل اعتصاب غذا کرده است، تاکید کردند و مقام های رژیم اشغالگر را مسئول جان وی دانستند.

همچنین ده ها پناهجوی فلسطینی و سوری با برپایی تجمع اعتراض آمیز مقابل مقر مجلس قانونگذاری فلسطین در شهر غزه، از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که به اوضاع آنان رسیدگی کند و در مقابله با بحران پناهندگی ، ساده ترین نیازهای انسانی آنان اعم از غذا و مسکن و درمانی را برآورده سازد.

شرکت کنندگان دراین تجمع از جامعه بین المللی خواستند که برای پایان دادن به درد و رنج آنان و ارائه کمک های انسان دوستانه ضروری به آنان وارد عمل شود.

215-9

پربیننده ترین خبرها