حزب‌الله: عربستان بازنده اصلی پیروزی ارتش سوریه است

حزب‌الله: عربستان بازنده اصلی پیروزی ارتش سوریه است
چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 21:09

مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت در صورت جنگ افروزی رژیم صهیونیستی شکست سنگینی را بر این رژیم وارد می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حجت الاسلام علی دعموش، مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید حزب الله که در شهر مقدس قم برگزار شد، گفت: مقاومت با استفاده از تجارب مفیدی که در طول این سال ها به دست آورده می تواند از لبنان حمایت و امنیت را برقرار کند.
وی افزود: مقاومت توانست با تغییر معادلات در منطقه در برابر اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.
این روحانی لبنانی تاکید کرد: شهید عماد مغنیه و دیگر شهدای مقاومت، اصول مبارزه با اسرائیل را در لبنان پایه ریزی کردند و در شرایط کنونی می توان گفت که مردم در جنوب لبنان در امنیت و آرامش زندگی می کنند و رژیم صهیونیستی از اقدامات حزب الله ومقاومت در هراس است.
شیخ دعموش تاکید کرد: مقاومت در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به این سطح از قدرت رسیده که شکست سختی را به این رژیم ستمگر تحمیل کند. مقاومت به مثابه یک چتر در برابر بارش تهدیدها و خطرهایی است که متوجه لبنان است. اگر مقاومت و ارتش نبودند لبنان به جولانگاه گروه های تکفیری تروریستی تبدیل شده بود.
وی در پایان به مساله سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: بازنده اصلی پیروزی های میدانی سوریه در حقیقت عربستان سعودی و همپیمانان آن هستند چرا که با این پیروزی ها نقشه های فتنه افروزانه و استعماری این کشورهای حامی تروریست در منطقه نقش بر آب می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها