قتل بی رحمانه کودک به دست پدر سعودی

قتل بی رحمانه کودک به دست پدر سعودی
پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - 14:29

مردی عربستانی که کودک خود را سر بریده بود ، تهدید می کند که دخترش را نیز سر خواهد برید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مردی در عربستان به نام محمد السویدی هفته گذشته کودک خردسالش عبدالله را در یکی از مناطق جنگلی دور افتاده شهر جازان در جنوب این کشور سر برید و هم اکنون در بازداشتگاه به سر می برد.
پدربزرگ عبدالله پس از ملاقات با پدر جنایتکار در بازداشتگاه اعلام کرد که این پدر بیرحم تهدید کرده است که اگر از بند حبس آزاد شود ، سر دخترش الهام را نیز خواهد برید. 
پدربزرگ عبدالله در برنامه " ساعت هشت " شبکه تلویزیونی "ام بی سی" گفت : پدر عبدالله و الهام می گوید که نمی تواند زنده ماندن دخترش الهام را تحمل کند، و همانگونه که سر پسرش را برید ، سر دخترش را نیز خواهد برید و برای قتل وی نهایت تلاش خود را خواهد کرد .
پدربزرگ این کودک بی گناه عربستانی اعلام کرد : خانواده ما به علت مرگ عبدالله و تهدید شدن الهام به قتل وضعیت روحی آشفته دارد، و الهام زمانی که فهمید پدرش وی را تهدید به قتل کرده است ، تلاش کرد که با چاقوی آشپزخانه خودکشی کند ولی ما مانع خودکشی اش شدیم. 

روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن پیشتر در خبری اعلام کرده بود که 13 درصد از 18 هزار نوجوان مورد تحقیق قرار گرفته در سراسر عربستان، از خشونت رنج برده اند، و 53 درصد قربانیان از بی توجهی رنج می برند. این در حالی است که خشونت جسمی و روحی با نسبت 80 درصد در میان کودکان مورد تحقیق، شایع ترین آسیب بوده است. این در حالی است که فقط یک درصد از کودکان در معرض آزار و خشونت جنسی قرار گرفته و 10 درصد آنها نیز از خشونت جسمی رنج برده اند.

214-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها