جنگ با داعش در جنوب فلوجه آغاز شد

جنگ با داعش در جنوب فلوجه آغاز شد
جمعه 7 اسفند 1394 - 15:07

رئیس پلیس عامریه در فلوجه، روز جمعه از آغاز درگیری‌های مسلحانه بین نیروهای امنیتی عراق و عشایر با گروه تروریستی داعش در جنوب فلوجه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرهنگ عارف الجنابی با اعلام این خبر گفت: نیروهای امنیتی عراق انبارهای اسلحه و تجهیزات متعلق به این گروه را به تصرف خود درآورده و دهها تن از عناصر آن را به هلاکت رساندند.
الجنابی به شبکه خبری سومریه نیوز گفت: در حال حاضر درگیری شدیدی بین نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر در یک سو و عناصر داعش در سوی دیگر در روستای الفحیلات در منطقه العامریه واقع رد 23 کیلومتری جنوب فلوجه در جریان است. 
الجنابی افزود: جنگنده های ائتلاف بین المللی و عراق و بالگردها نیز از هوا با بمباران اهداف و تجمع تروریستهای داعش در روستای مذکور به به پشتیبانی از عملیات نیروهای امنیتی و عشایر پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی و عشایر در این درگیری انبارهای سلاح و تجهیزات و ماشین الات متعلق به تروریستهای داعش را به تصرف خود درآوردند.
شایان ذکر است نیروهای امنیتی و عشایر عراق پس از درگیریهای سنگین با گروه تروریستی داعش، دیروز پنج شنبه نیز منطقه بودعیج و روستاهای بوهذال و بومناحی و سه منطقه از ارتفاعات جنوب فلوجه را از اشغال داعش آزاد کردند.

7- 208
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها