وحشت اشغالگران از "بمب اتمی" نصرالله

وحشت اشغالگران از
شنبه 8 اسفند 1394 - 17:07

دبیر کل حزب الله لبنان با معادله "موشک‌های حزب الله" به‌علاوه "مخازن آمونیاک بندر حیفا" در فلسطین اشغالی، اشغالگران را از "بمب اتمی" مقاومت به وحشت انداخت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "آفی یتسخاروف" تحلیلگر مسائل عربی شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: سید حسن نصرالله در اظهارات اخیر خود پیام تهدید آمیزی برای ما ارسال؛ و تهدید کرد مخازن آمونیاک حیفا را هدف قرار می دهد که در نتیجۀ آن انفجاری معادل بمب اتمی حاصل می شود.
وی افزود: این اظهارات در رسانه های اسرائیل بازتاب گسترده ای داشت.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات دبیر کل حزب الله لبنان را در این باره پخش کرد.
سید حسن نصرالله گفت: لبنان امروز دارای بمب اتمی است. تعدادی از موشکهای ما به علاوه مخازن آمونیاک حیفا، نتیجه ای مانند بمب اتمی خواهد داشت.
ایهود یعری تحلیلگر مسائل راهبردی تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نتیجه معادله "موشکهای حزب الله به علاوه مخازن آمونیاک اسرائیل"، یک بمب اتمی خواهد بود و اینک نصرالله با خونسردی ما را به بمب اتمی تهدید می کند.
گابی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: ارتش اسرائیل همه تهدیدهای نصرالله را جدی می گیرد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش اظهارات افراد مختلف، بازتاب این تهدیدها را در جامعه رژیم صهیونیستی و موجی از وحشت که در پی این تهدیدها ایجاد شده را منعکس کرد.
عودد بنعامی از چهره های رسانه ای رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اظهارات نصرالله صادقانه و بر مبنای واقعیت است. مخازن آمونیاک اسرائیل در جوار یک میلیون شهروند اسراییلی است. از سویی گابی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش اسرائیل تصریح کرده که حزب الله اقتدار موشکی خود را به شکل قابل توجهی ارتقا داده است.
وی افزود: نصرالله به "مشکل ژنتیکی" ما اسرائیلی ها پی برده است و با کشف نقاط ضعفمان ما را تحت فشار قرار می دهد. بعید نمی دانم چند روز آینده با نیروگاه دیمونا و هدف قرار دادن آن ما را تهدید کند.
آیزنکوت در پایان مدعی شد: اما در عین حال مردم اسرائیل باهوشند و تشخیص می دهند که کدامیک از اظهارات نصرالله، تهدید واقعی و کدامیک جنگ روانی هستند.
 

7- 111

پربیننده ترین خبرها