شاهزاده سعودی و همسرش جای سیصد نفر را گرفتند!

شاهزاده سعودی و همسرش جای سیصد نفر را گرفتند!
يکشنبه 9 اسفند 1394 - 14:56

العالم - شاهزاده وابسته به خاندان آل سعود با تکیه بر دلارهای بادآورده نفتی کشورش ، یک رستوران مجلل سیصد نفره را برای صرف شام دو نفره با همسر خود در سیدنی استرالیا رزرو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه المرصد امروز یکشنبه به نقل از روزنامه سیدنی هرالد گزارش کرد: شاهزاده سعودی به نام " سعود بن خالد الفیصل" که تعطیلات خود را در استرالیا می گذراند، همه 300 صندلی یکی از مجلل ترین رستوران های سیدنی - پایتخت - را برای ضیافت شام خود و همسرش رزرو کرد.

سیدنی هرالد نوشت: رستوران " او بار" که الفیصل رزرو کرده ، از رستوران های پنج ستاره سیدنی است.

به نوشته این روزنامه، انواع غذاها و دسرهای گران برای شام شاهانه این شاهزاده سعودی آماده شده بود و وی فقط با همسرش بر سر میز نشسته و به هیچ کس اجازه ورود به رستوران داده نشد.

سیدنی هرالد نوشت: شاهزاده سعودی و همسرش تا 3 بامداد در رستوران بودند سپس آنجا را به سوی هتل خود ترک کردند. 

درشرایطی که بخش عمده جمعیت عربستان در فقر به سر می برند و آن کشور از جهات مختلف کشوری عقب مانده به شمار می آید ، ریخت و پاشهای دائمی اعضای خاندان آل سعود با تکیه بر دلارهای نفتی ، درکنار رسوائی های اخلاقی آنان به سوژه دائمی رسانه های غربی تبدیل شده است.

خرید خودروهای مدرن و گران قیمت، خانه ها و ویلاهای وسیع و گران، اجاره هتل های گران قیمت در مناطق مختلف جهان، خرید وسایل، ابزار شخصی با هزینه های هنگفت از جمله کشتی و هواپیما و ... تنها بخشی از فعالیت خاندان حاکم بر عربستان سعودی در هدر دادن  اموال مردم آن کشور است که با تکیه به فتواهای مفتی های وهابی هرگونه اعتراض مردمی به این وضع را در نطفه خفه می کنند.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی مرداد ماه امسال، اندکی پس از به دست گرفتن قدرت در آن کشور با صرف میلیون ها دلار در یک سفر پر زرق و برق سه هفته ای به همراه هزار نفر از اعضای خاندان خود در منطقه ساحلی «ریویرا» فرانسه به تفریح و خوشگذرانی پرداخت.

آن سفر درزمان خود به دلیل محدودیت های گسترده امنیتی و رفتارهای ناشایست همراهان پادشاه مورد اعتراض ساکنان منطقه ریویرا فرانسه قرار گرفت.

214-9

پربیننده ترین خبرها