اعدام به خاطر نوشتن شعار علیه سرکرده داعش

اعدام به خاطر نوشتن شعار علیه سرکرده داعش
دوشنبه 10 اسفند 1394 - 21:01

العالم ـ منابع محلی در استان کرکوک عراق، از اعدام سه جوان در شهرستان حویجه، به اتهام شعارنویسی علیه ابوبکر بغدادی و درخواست خروج عناصر تروریستی داعش از این شهر خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع محلی درکرکوک اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش امروز(دوشنبه) سه جوان عراقی را سربریدند؛ اتهام این جوانان نوشتن شعار بر روی دیوار، پخش اعلامیه علیه ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش و نیز درخواست خروج عناصر تروریستی داعش از شهرستان حویجه واقع در 55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک بود.

به نوشته السومریه نیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: داعش درحضور تمام هواداران خود در حویجه عملیات سربریدن جوانان عراقی اجرا کرد؛ عناصر داعش سر این سه جوان و اجساد آنها را در یکی از میاددین این شهر آویزان کرد.

عناصر داعش در عین حال درباره هرگونه شعارنویسی توسط اهالی فلوجه علیه داعش یا همکاری با مقام های دولت عراق به مردم هشدارداد.

پس از سقوط موصل به دست داعش، عناصر این گروه تروریستی شهرستان حویجه در استان کرکوک را به کنترل خود درآوردند؛ داعش از طی ماههای گذشته دهها نفر از مردم این شهرستان را اعدام کرده است.

210-201-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها