انتقاد "عصائب" از مواضع دوگانۀ برخی سیاستمداران عراقی

انتقاد
چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 11:52

جنبش "عصائب اهل الحق" ضمن محکوم کردنِ قتل افراد بی گناه در مقدادیه، از مواضع دوگانه برخی سیاست مداران عراقی مغرض انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عصائب اهل الحق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تاریک دلان داعشی در واقعه ای خونین که نشان از کفر و بزدلی آنان دارد، بار دیگر غیرنظامیانِ بی دفاع را در المقدادیه کشتند و بار دیگر ثابت کرده اند که شکست خورده اند و قادر به رویارویی در جبهه های جنگ با دلاوران مقاومت اسلامی و بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق نیستند به همین سبب به قتل غیرنظامیانِ بی دفاع روی آورده اند.

عصائب اهل الحق از سیاستمدارانی که چند هفته پیش در قبال حوادثی امنیتی در مقدادیه، فریادشان به آسمان رسید و خواهان بین المللی سازی این حوادث شده بودند، درخواست کرد در قبال این واقعه که در همان شهر اتفاق افتاده است، موضع گیری کنند یا همان داد و فریاد را در قبال قتل مردم در شهرک صدر و منطقه الشعله بر پا کنند.

"مثنی التمیمی" استاندار دیالی، دوشنبه شب، نمایندگان فراکسیونِ "دیالی هویتنا" به ریاست "سلیم الجبوری" رئیس پارلمان عراق را مسئول انفجار المقدادیه دانست و تاکید کرد که آن ها چند روز پیش به طور مستقیم دستور انتقال یک ستون از نیروهای نظامی را صادر کردند.
التمیمی، گشایش پرونده تحقیق فوری به منظور مشخص کردن عاملان انفجاری را خواستار شد که در شرق المقدادیه اتفاق افتاد و به کشته شدن 34 تن از مردم و زخمی شدن 43 نفر از شرکت کنندگان در یک مجلس عزاداری شد.

205-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها