شورای همکاری: حزب الله لبنان سازمان تروریستی است!

شورای همکاری: حزب الله لبنان سازمان تروریستی است!
چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 13:25

اعضای شورای همکاری خلیج فارس در اقدامی خصمانه، حزب الله را یک "سازمان تروریستی" خواندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شورای همکاری روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که همه نیروها و فرماندهان و گروه‌ها و جریانهای وابسته به حزب الله، تروریستی هستند و این شورا اقدامات لازم را در چارچوب قوانین خود در مبارزه با تروریسم و قوانین بین المللی مشابه، برای اجرای تصمیمات خود در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.
"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تأکید کرده است که عربستان درحال فتنه انگیزی بین مسلمانان سراسر دنیا است و توقف کمکهای نظامی این کشور به ارتش لبنان، کشمکشهای سیاسی را وارد مرحله ای جدید کرده است.
سید حسن نصرالله همچنین گفته است: اگر عربستان سعودی با حزب الله لبنان مشکل دارد، نباید ملت و دولت لبنان و همپیمانانش را آزار دهد.
پیش از این نیز عربستان سعودی حزب الله را در فهرست گروه های تروریستی خود قرار داده بود.
این اقدام عربستان علیه مقاومت لبنان، درحالی است که عربستان سعودی و همپیمانانش از حامیان اصلی گروه های تروریستی به ویژه در عراق و سوریه هستند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی این روزها درحال علنی کردن روابط محرمانه مقامات سعودی با این رژیم هستند.

در همین راستا اخیرا شبکه دهم تلویزیون اسرائیل با نظارت نهادهای نظامی این رژیم، از سفر چند هفته پیش یک هیئت رسمی بلندپایه اسرائیلی به ریاض پرده برداشته و تأکید کرده است که این سفر در چارچوب یک سری سفرهای مشابه به عربستان در دوره اخیر صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها